Meleklerle Yaşamak - El Kitabı

by - 16:20:00




Beki İkala Erikli'nin Mona Kitap tarafından basılan bu serisine kendimi kaptırmış bulunuyorum. Seri derken Melek Kartlarından bahsediyorum tabiki...
Melekler var mı yok mu ? bilmiyorum. İkala kitabın önsöz bölümünde; ''Meleklerle ilgili hiçbir şey bilmeyenlerin ilk adımı olabilir bu kitap. Meleklerle Yaşamak kitabını okuyup da ' ah şu neydi' diyenlerin de rehberi.'' açıklamasında bulunmuştur.
Dikkatimi çeken en önemli bölüm ise Başlarken... kısmı oldu.
O kısa bölümü sizlere aktarmak istiyorum...
Meleklerle ilgili bu kitabımda, siz sevgili okurlarımdan iki ufak ricam olacak:
Birinci ricam şu; siz, evren, Allah, yaratıcı zeka, her neye inanıyorsanız, Allah kavramı yerine o sözü koyun bu kitabı okurken. Ben kitapta genelde Allah sözünü kullandım.
İkinci ricam da şöyle; bu kitaptaki bilgileri dilerseniz çöpe atın ama bunu yapmadan önce en azından bu fikirlerin bir kısmını deneyin.
İsterseniz bilim adamı gibi davranın. Bu sizin için bir bilimsel teori olsaydı, önce o teorinin gerçekliğini sınar, neler olduğuna bakardınız.Aldığınız sonuca göre, ya teorinizin doğru olduğuna karar verirdiniz, ya da başka bir teori üretirdiniz. Elinizdeki bu kitapla ilgili de aynı şeyi yapın.
-
MELEKLERİN İŞARETLERİ
-
Bulutlar
Tüyler
Gökkuşağı
Bozuk Paralar
Ve Sayılar.
-
1: Düşüncelerini temiz tut: yaratıyorsun.
2: Meleklerin yanında.
3: Aydınlanmış üstatlar seninle.
4:Meleklerin hallediyor.
5:Devam et, doğru yoldasın. Güzel bir değişim geliyor.
6: Bırak Allah halletsin.
7:Bir mucize bekle.
8:Bereket geliyor.
9:Yaşam amacının üzerinde çalış.
0: Allah seni seviyor.

MELEKLERİ DUYMAK YA DA MELEKLERLE İLETİŞİM KURMAK İÇİN: İkala bize 4 seçenek sunmuş; Durugörü, Duru İşitme, Duru Hissediş, Durubiliş.
-
İkala bizler için bidiğimiz 4 melek haricinde çok sayıda melekler ve görevlerini sıralamış...
Hepsinden tek tek kısaca bahsetmek istiyorum.

BAŞMELEK MİKAİL (MİCHAEL)

Eğer kimden yardım isteyeceğinizi bilmiyorsanız, Başmelek mikail'den yardım isteyin. Başmelek Mikail'in adı, '' Allah gibi olan'' anlamına gelmektedir. Bizi her türlü tehlikeden korumaya hazırdır. Rengi Laciverte yakın koyu mavidir. Kendimizi nazardan korumak için kullandığımız nazarlığın renginin Mikail'in mavisi olması hiç de tesadüf değilmiş gibi geliyor bana.

BAŞMELEK RAFAEL (RAPHAEL YA DA İSRAFİL)

Rafael ''Allah'ın iyileştirici eli'' demektir.Rafael'i her türlü hastalığı şifalandırmak için yardıma çağırabilirsiniz. Başmelek Mikail ile çalışır ve iyileştirici yeşil ışığıyla korkunun, her türlü negatif düşüncenin bıraktığı etkiyi şifalandırır. Rengi zümrüt yeşilidir. Rafael durugörü konusunda bize yardım eder.

BAŞMELEK CEBRAİL (GABRİEL)

Başmelek Cebrail, ''ulak'' başmelek (mesaj veren başmelek) diye de anılır. İncil'de Meryem'e hamile olduğunu söyleyen başmelektir. İletişimle ilgilenenlere (Gazeteci,Öğretmen, Yazarlara vb...) yardımcı olur. Bir konuşma yapacaksanız sevgili Cebrail'i yardıma çağırabilirsiniz. Aurası koyu sarıya çalan bakır rengidir.

BAŞMELEK AZRAİL (AZRAEL)

Başmelek Azrail'in adı, ''Allah'ın yardım edeni'' anlamındadır.Bu dünyadan ayrılanların huzur ve ışık içinde ayrılmalarına yardımcı olur. Azrail, aynı zamanda kaybetme acısını da hafifletmeye çalışır, sevdiklerini kaybedenlerin yanındadır. Sevgili Azrail'in rengi, yumurta kabuğu gibi kırık beyaz ile krem rengi arasıdır.
NOT: Siz yine de uzak durun bence Azrail ile şaka olmaz... hem alıp hem yanımızda olması da işin cabası galiba...)

BAŞMELEK ARİEL

Ariel, ''Allah'ın dişi aslanı'' anlamına gelir.Ariel doğanın, hayvanların ve bitkilerin koruyucusudur. Çevreyi koruma ile ilgilenenlerin yanındadır. Cesarete ihtiyacım olduğunda aklıma ilk gelen isim Ariel'dir, özellikle de kalbimin istediği yola gitmem gerektiğinde. Ariel'in rengi açık pembedir. Bolluk ve bereket için de yardımcıdır Başmelek Ariel.

BAŞMELEK COFİEL (JOPHİEL)
Cofiel, ''Allah'ın güzelliği'' anlamına gelir. Düşüncelerinizi, kendinizi, etrafınızı, ortamınızı güzelleştirmek için Cofiel'i yardıma çağırabilirsiniz. Cofiel'i aynı zamanda Feng Shui başmeleği olarak da düşünebilriz. Aurası çok koyu pembedir.

BAŞMELEK HANİEL
Haniel'in adı ''Allah'ın zarafeti'' anlamına gelir.Yaptığımız her işe zarafet katmamıza yardım eder Haniel. Aynı zamanda ayın evreleriyle de ilgilidir Başmelek Haniel. Duygularımızı, bilinçaltımızı keşfetmemizi, onurlandırılmamızı sağlar. Kadınların adet dönemleriyle ilgili de yardımcı olur sevgili Haniel. Rengi ay taşı rengine benzeyen soluk mavidir.

BAŞMELEK ŞAMUEL (CHAMUEL)
Şamuel'in adı, '' Allah'ı gören ya da duyan'' anlamındadır.Şamuel, hayatımızın kaybolmuş ( ya da kaybolmuş gibi görünen) parçalarını bulmamıza yardımcı olur. Onu bir şeyleri bulmakta yardıma ihtiyacınız olduğunda çağırabilirsiniz.Şamuel, hayatınızda aradığınız işi, ruh eşinizi, evi vb. bulma konusunda da bir numaralı yardımcıdır. Başmelek Şamuel'in aurası açık yeşildir.

BAŞMELEK CEREMAYEL
Ceremayel'in adı, '' Allah'ın merhameti'' anlamına gelmektedir.Ceremayel, affetmekle ilgili bize yardımcı olur ki o konuya, duruma, kişiye saplanıp kalmayalım, gelişip ilerleyebilelim ve kendimizi, duygularımızı şifalandırabilelim. Ceremayel'in rengi patlıcan morudur. ametist taşı gibi.

BAŞMELEK RAZİEL
Raziel'in adı, '' Allah'ın sırrı'' anlamındadır. Onun Allah'ın tahtına çok yakın oturduğu ve bu sayede tüm ezoterik sırları bildiği, duyduğu söylenir. Onu, simya, spiritüel değişim (yani gerçek simya) geçmişi ya da bazılarımıza göre geçmiş yaşamları şifalandırma ve yaratma konusunda yardıma çağırabilirsiniz. Başmelek Raziel'in rengi, gökkuşağı renkleridir.

BAŞMELEK RAGUEL
Raguel'in adı, '' Allah'ın arkadaşı ya da sükuneti anlamına gelir. İlişkilerle ilgili yardıma çağıracağımız ilk başmelek odur. Adil olmayan bir durumla karşılaştığınızda, mahkemelerde Raguel'i yardıma çağırın. Açık mavi renktir aurası.

BAŞMELEK URİEL
Uriel'in adı, '' Allah ışıktır. anlamındadır. Uriel hayatımıza, sorunlu durumlara ve beynimize ışık verir. Bir şeyi unuttuğumuzda, her türlü problemimizi çözmek için Uriel'i yardıma çağırabiliriz. Aurası altın sarısı ışık rengindedir.

BAŞMELEK ZADKİEL
Anlamı ''Allah'ın haklılığı''dır. Şefkat ve anlayışın başmeleği diyebiliriz ona. Sevgi dolu bir empati hissi verir bizlere. Ayrıca Zadkiel, Uriel gibi hafıza konusunda biza hatırlamamız gereken şeylerde yardımcı olur. Zadkiel'in aurası çok koyu laciverttir.

BAŞMELEK METATRON
Metatron'un adı, ''burada olma'' anlamındadır. Zamanı yönetir. Metatron'un diğer büyük işi kutsal geometridir.Metatron'un Küpü diye anılan kutsal geometriden oluşan küp ile çakralarımızı yumuşak ama son derece etkili şekilde açar. Aurası mor ve yeşildir.

BAŞMELEK SANDALFON (SANDALPHON)
Sandalfon'un adı kardeş demektir.Samdalfon müzik ile hayatımıza güzellik, spritüellik ve iyileşme getirir. Sandalfon'un Aurası turkuaz renklidir.

Bu Başmeleklerden farklı olarak İkala'nın onlarla konuşup, tanıştığını söylediği başmeleklerde mevcut.
Bu Başmelekler; Galgiel, Nataniel, Lady Faith, Seraf (Seraph) Saniel

Bunların haricinde, Kitapla birlikte verilen Başmelek Uyumlaması ve Meleklerle Çakra Açma CD'si veriliyor. Bu cd'de bolca İkala dinliyorsunuz... Çakra açma ve meleklerle iletişime geçmeyi öğretiyor. Uykum geldi ve kapattım...


Ek olarak kitap ayracında meleklerden yardım istemenin püf noktalarını yazmış. Onları da aktarıyorum sizlere.
1. Yürekten yardım isteyin.
2.Gülümseyerek yardım isteyin.
3.İsteyin ve unutun.
4.Bir açık kapı bırakın.
5. Belirli bir konuda yardım isteyin.
6. Eğer bir adım atmanız gerekiyorsa, bunu yapın.



Güzel taktikler!
Bana göre kitap daha çok insanları böyle kandırıyoruz demek için yazılmış gibi.
Meleklerle konuştuğunu idda edip, bize onlardan mesajlar getiren bir Beki İkala Erikli var.
Bu serinin sevdiğim tek bölümü ''Melek Kartları'' Tüm gün motive olmanızı sağlıyor ve daha mutlu oluyorsunuz.. Melek Kartlarını her zaman tavsiye ederim tarot bakan biri olarak.
Merak ettiğim bir kitaptı ama satışa çıkaracağım kitaplar arasına girdi. 
Eğer ben çok merak ediyorum ve inanıyorum da diyorsanız o zaman tavsiye ederim.
Kitabın fiyatı: 16 TL
Sevgilerle... 











ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

2 yorum

  1. Merhaba blogunuzu takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Çok teşekkür ederim, takipdeyim :))

      Sil