Geri Dönüş!

by - 18:46:00


Tekrardan merhaba...
Beni tanıyan tanır ve bilenler bilir. 6 senedir blog yazıyorum. Ama belirli nedenlerden ötürü kimliğimi her zaman gizledim. Politik yazılarımdan kaynaklı olarak sürekli tehdit mesajları alarak, çok sayıda blog adresim kapatıldı. En son kullandığım bloğumu kendi isteğim ile kapattım. Bunun nedeni ise yeni bir işe imza atmam. Yeni bir blog adresine ihtiyacım vardı ve kendi adımı soyadımı kullanmak istedim. Artık yazılarımı kimliğimi gizlemeden yazacağım.
Bloğumda genel olarak 'Politika, Edebiyat, Gezi, Müzik, Kitap, Fotoğraf ve Astroloji' yazıları paylaşacağım.
Bunların haricinde Girişimciler ve Tanıdık yüzler ile röportajlar yaparak  onlara da bloğumda yer vereceğim.
Daha kapsamlı ve daha verimli yazılar yazarak herkese bilgi verebilmek bu sefer ki amacım.
Daha çok planlarım olsa bile hepsini hemen paylaşmak istemiyorum.
Siz güzel insanlara saygılarımı sunuyorum.

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

18 yorum

  1. O halde hoşgeldiniz. Bol bol görüşmek üzere.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Tekrar hoşgeldin o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin 😊😊 http://kitaplarvedogaa.blogspot.com.tr/2016/09/dostoyevski-delikanli.html?m=1

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin 😊😊 http://kitaplarvedogaa.blogspot.com.tr/2016/09/dostoyevski-delikanli.html?m=1

    YanıtlaSil
  5. tekrar hoşgeldiniz :) bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  6. merhaba elif:) bende blog keşif etkinliğinden geldim sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Merhabalar Elif Hanım, yeni bloğunuzda başarılar.

    Uzun süredir yazıyla haşır neşir bir insan olsam da blog yazarlığı noktasında okuyucularla buluşmakta zorlanıyorum. Kişisel bloğumda "Gönül Dili" başlığı altında denemelerimi yayınlıyorum. Eğitim konusunda mesleğim itibariyle, teknoloji konusunda da hobi amaçlı yazılar kaleme alıyorum.

    Kişisel Blog Adresim:
    http://www.gonuldendile.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiyorum. Hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  8. Yeni blogunuzda başarılar dilerim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil