10 Ekim'de Barış Katledildi!

by - 22:52:00


-

Daha fazla ölmeyelim istedik. Tek istediğimiz daha fazla canımıza kıymasınlar. Barış için de yaşayalım istedik. Barış istediğimiz gün bir kere daha öldük, öldürüldük.
Bizleri kurtarmak yerine ölü bedenimize ve bizi kurtarmak için canlarını ortaya koyan yoldaşlarımıza polis saldırdı...
Ambulansların önünü kapayan polisler, yaralı canlarımızın bile ölümüne sebep oldular! Asla unutmayız!

Ankara Garı'nda 10:00 - 10:03 saatlerinde 3 saniye arayla 2 patlama meydana geldiği zaman, canım gibi sevdiğim abimi kaybettim. Orada olduğundan bile haberim yokken günler sonra gelen haberi ile yıkıldım. Benim abimi öldürdüler! Serdar Ben'i. Mavişimi!

DİSK, KESK,TÜRK TABİPLERİ BİRLİĞİ, TMMOB, HDP, pek çok Siyasi Parti ve Sivil Toplumun bulunduğu Barış Miting'inde EMEP, HDP ve SGDF'nin çoğunluk olduğu bölgede patlama meydana geldi. Çok sayıda ölü ve yaralıların olduğu saldırıda istediğimiz ve olmayan Barışı katlettiler. Bizleri Katlettiler!
Kandan beslenen, Barış istemeyen insanlar katletti.

Ölen hep bizleriz, halk. Biz halkız.  İstediğimiz tek şey artık çocuklarımız, analarımız, babalarımız ölmesin.
Bizler Barış istiyoruz. Barış bu topraklara gelene kadar savaşmaya devam edeceğiz. Biz kimse ölmesin, kimsenin canı yanmasın diyen tarafız. Sizler ise öldürmeye doymayan taraf.
Bizler sizin öldürmeniz ile bitmeyecek kadar güçlü, bir ölüp bin doğan tarafız.
Barış bu topraklara gelecek, biz getireceğiz. Biz halkız!
Ve sizler döktüğünüz kanlarda boğulacaksınız!

İNSTAGRAM: ELİFTOBUR


Fotoğraf  Sahibinden izin ile alınmıştır! İNSTAGRAM: @mavi_arjantin


ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

4 yorum

  1. Canımmm çok üzgünüm... Başınız sağolsun. :( Ne desem bilemiyorum. Aileden birini kaybetmenin acısı çok zor. Rabbim size sabır versin. Bıktık artık bitsin bu annelerin çileleri. Yitip giden evlatların günahı yok. Her defasında bir kez daha ölmekten yorulduk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Acıya dayanmak gerçekten çok zor. Can parçam gibi olan birini kaybettim ve yokluğuna alışmak çok zor. Kimse ölmesin, barış gelsin artık topraklarımıza :(

      Sil
  2. Başınız sağolsun :( Sizi takibe aldım. Benim de bloguma beklerim. Sevgiler.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun çok teşekkür ederim, ben de takibe aldım

      Sil