Tarot Falı ve Büyüleri

by - 14:12:00

-
Fallar ile ilgilenen ailede büyümüş biri olarak, 13 yaşından beri fal bakıyorum. 9 senedir kendimi vererek ve severek yaptığım tek iş diyebiliriz. Malesef geçimsiz ve huysuz bir kadın olduğum için sizler gibi normal işler yapamıyorum. Tek gelir kaynağım fallar oldu küçüklüğümden beri. Kahve falı ile başladığım bu yola, iskambil ve tarot falı sonradan eklendi. Nedenini bilmediğim bir şekilde kartlarla, telveden çok daha iyi anlaştık. Bundan kaynaklı olarak iskambil ve tarot fallarına yöneldim. Bu alanda kendimi geliştirmek için her zaman destek olan 2 falcı halaya sahip biriydim. Şimdi aile geleneğini tek ben devam ettiriyor olsam bile, bununla gurur duyuyorum.
Şimdi asıl konumuza dönecek olursak sizlere tarot falı ve büyüleri hakkında bilgiler verip, tecrübelerimi paylaşacağım.

Tarot falı: Ortaçağın sonlarına doğru ortaya çıkmış bir faldır. Toplam olarak 78 karttan oluşur. Bu 78 kart kendi içinde Majör Arkana ve Minör Arkana olarak iki gruba ayrılır. 22 adet büyük arkana, (majör arkana) 56 adet küçük küçük arkana (minör arkana)  bulunur. Küçükler kendi içinde 16 saraylı kartı, 40 takım kartından oluşur. Küçük arkana kartlar iskambil destelerinin aynısıdır diyebiliriz. Çünkü aynı sayılar ve saraylı kartlar bulunur. Her kartın ayrı anlamı vardır.
Tarot fal olarak geçtiği için, Başlığı tarot falı olarak kullandım. Ama işin gerçeği: Tarot faldan çok kehanettir. Özellikle 22 majör arkana kartlarının sırları çok büyüktür. Kartları ilk gördüğüm zaman tedirgin olmuştum. Bunun nedeni: Günümüz ile bağlantılı olmasıdır. O zaman anladım ki, tarot oyun ya da fal değil! Tamamen bir kehanettir.



Kartların anlamlarına göre bakılıyor açıver bir kart diyenlere: Tarot diğer fallardan ayrıdır. Her kartın ayrı anlamları bulunur ve özel enerjiye sahiplerdir. Tarot kartları, Enerji ile çalışan kartlardır. Kartların enerjisini hissetmek için kesinlikle meditasyon yapılmalıdır. Uygun ortam ve koşullar sağlanmalıdır. Karttan ve bakılan kişiden enerji alındığı sürece tarot asla yalan söylemez. İskambil ve kahve falı gibi değildir, çok fazla enerjiye ihtiyaç vardır.
Kimseden hediye tarot kartı alınmaz! Kartlar enerjiden beslendikleri için, bakan kişinin enerjisine ihtiyaçları vardır. Kartları siz seçerek almalısınız. Ve sadece siz dokunmalısınız. Fal bakım anı dışında başka birinin kartlara dokunması yanlıştır. Kart yönünü şaşırarak enerjisini kaybeder ve çalışmaz. Ben kartlarımı alırken: Çok büyük enerji patlaması yaşadım diyebilirim. Tek tek dokunarak tüm destelere, bana ait olanı bulmak zor olmadı. Ben kartlarıma, kartlarımın bana temas ettiği zaman ellerimin titreyişini asla unutmam. 
Tarot destelerine nereden ulaşabilirsiniz: İnternetten kesinlikle tarot kartı alınmaz. Dediğim gibi temas önemlidir. Dokunarak ve seçerek alınmalıdır. Ben kartlarımı genel olarak D&R mağazalarından alıyorum. Farklı ve çok çeşit bulabilirsiniz. Fiyatları 15-65 Tl arası değişim gösterebiliyor.


78 Kartın anlamını ezberlemek evet zor. Ama bu pratik yapılarak olan bir şey. Kendinizi, enerjinizi ve hislerinizi kullanmanız gerek. Her kartın anlamı olduğu gibi, kart şekillerinin de anlamı vardır. Yeni başlayanlar için tarot destesi ile verilen küçük kitapçıklar mevcuttur. Bunlardan yararlanabilirsiniz. Ayrıca bir çok yayınevi bu fallara yönelik ek kitaplar basmıştır. Yeni başlayanlar için: Mona Kitabın çıkardığı Sylvia Abraham - Tarot Nasıl Bakılır kitabı çok uygun olacaktır. Bana Mona kitabın hediyesi olarak gelmişti.


Çok fazla soru aldığım bir konuya daha el atmak istiyorum.
Fallar ve Cinler ?
Evet olası bir durumdur. Fal cinlere açılan en büyük kapılardan biridir. Ama yine de dikkatli olmakta fayda var, kimsenin ben gibi onlarla küçük yaşta tanışmasını istemem! Eee tabi bu demek değildir ki her fal bakanın cinleri var. Hayır öyle bir şey yok. Siz o kapıyı açmak isterseniz bu bir davettir, gelirler. Ama istemezseniz korkulacak bir durum yok. Ama her ne olursa olsun dikkat etmek gerek.


Başlıkta büyü dediğime bakmayın, domuz yağı ya da kan kullanılmıyor. Kötü bir şey yapmak istemediğim sürece büyük arkana kartları kullanmıyorum. Günlük küçük arkana kartlar yetiyor. Meditasyon, enerji ve istemek önemli bu büyüde. Büyü de değil aslında minik oyunlar diyebiliriz. Dozunda olduğu sürece oyun tabi. Yoksa şakaya gelecek kartlar değil, yanlış bir durum da hayatınıza etki edebilir, istenmeyen şeylere sonuç olabilir. Bu büyü minik ama sizi mutlu eden bir büyü. Aşk mı istiyorsun ? ben gibi evde mi kaldın ? O zaman aşağıda ki açılım sana göre. Tarot büyüsünde en önemli husus kartlara enerji yüklemek, kendinizle birlikte kartları da meditasyonla canlandırmak.
Büyümüzün yapılış şekli ise: Olmasını istediğin bir şeye uygun kart ya da kartları açıp onlarla meditasyon yapman. Enerjin ile hislerini onlara göndermen. Ya da daha basit örneğine bakalım bu minik oyunun.
Güne mutsuz uyandın, hiçbir şey yolunda gitmiyor. Sana uygun mutluluk kartını açık bırak ve iste. Kartların gücüne güven! Bu kadar.



Bu yazıyı neden yazdım? 
Çok fazla soru aldım ve merak eden çok insan vardı. Bakmak istiyoruz ama nasıl diyenler de mevcut. Gerçekten yapmak istiyorum ama korkuyorum diyenlerin yanında olmak için yazdım. Gerek eğitim gerek yardım bu tarz şeylere ilgisi olan insanlara yardım etmeye sonuna kadar açığım. Her ne kadar bu fal olayları yüzünden dışlansam bile, her zaman herkese saygım sonsuz. İstediğim tek şey benim size saygı duyduğum kadar sizin de bana saygı duymanız.

Tarot falı ve büyüleri hakkında bilgiler almak, kahve ve iskambil falı ücretleri için instagram hesabım ya da twitter hesabım ile iletişime geçebilirsiniz.

-

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

22 yorum

  1. Benim yeğen de tarot bakıyor.Farklı bir enerjisi var.Benim kartım para kraliçesiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartınız para kraliçesi işe çok şanslısınız :) tüm güzel yönleri size enerji ve güç verir umarım :)

      Sil
  2. Tarot işi enterasan. Ben de bir kaç kez baktırmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarot çok değişik ve çok özel bir iş. Memnun kalmışsınızdır umarım :))

      Sil
  3. Hiç gerçek kartlarla baktırmadım :) ilginç bir deneyim olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağımlılık yapan bir deneyim :)

      Sil
    2. Büyü filminde görmüştüm ilk açıkçası biraz ürkütücü

      Sil
    3. Evet, ürkütücü olduğu kadar güzel bir deneyim. Bir süre sonra kopamıyorsunuz kartlardan :)

      Sil
  4. Bu destelerin farklı çizimleri oluyor ya, tek tek bakmaya incelemeye batyılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ama elime alınca da o kartları almadan duramıyorum :))

      Sil
  5. Kartlara gel, kartlara. Sen bak bak, iyi getirisi olur sana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni kıskanıpta yazdım zaten bu yazıyı. Kahve ve iskambil falı yazılarını da hazırlıyorum :))

      Sil
  6. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim, hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Benim de kartlarım var ama tehlikeli imiş. Bir türlü ezberleyemedim bir türlü:(

    Bu arada keşif etkinliğinden geldim. Takipteyim bizi de takip edin lütfen...

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ezberlemeniz çok zor. Baka baka zamanla pratik ile olacak bir şey. Ayrıca kartlanıza başkası dokunmadığı sürece bir tehlikesi yok :)

      Teşekkür ederim, hemen geliyorum :)

      Sil
  9. YAZINIZI KEYİFLE OKUDUM ANCAK YOK TAROT YOK KAHVE FALI FALAN BOŞ İŞ, MANTIKSIZ VE GERÇEK DIŞI, AYRICA DİNEN DE GÜNAHTIR.FALA İNANMAM FALSIZ DA KALIRIM....TAKİPTEYİM,BLOGSÖZLÜKTEN DEMİRCHESS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki saygı duyarım. Herkes inanmak zorunda değildir. Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. tarot niyeyse kahve falından daha masum görünüyor, insanda merak uyandırıyor gerçekten ama tehlikeliymiş anlattığınıza göre, başkası dokunmamalı falan... o zaman bir kişi buna başladığında bir daha bırakamaz öyle mi? kartları başkasına veremeyecekse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız tehlikeli olan 3 fal çeşidi vardır. Ayna falı, su falı, Tarot falı :) Tarot dediğiniz gibi masum görünüyor ama tehlikeli malesef. Kişi bakmayı bıraktığı zaman kartları yakmak zorundadır. Aksi takdirde kötü etkileri daha çok görülmeye başlar. Bakan kişinin enerjisi ile çalışan kartlar olduğu için yalan çıkma ihtimalı %10dur :)

      Sil
    2. Hmm çok ilginçmiş teşekkürler bilgilendirme için, uzak durmakta fayda var :))

      Sil
    3. Rica ederim, ne demek :)

      Sil