Tutsak Sevdama Ulaşamayan Mektuplar

by - 14:07:00


-
Bir eylemin sıcak ateşinde sevdim seni. Ateş başında türkü söyleyip, halay çeken insanların arasında, özgürlüğün türküsünü söylerken sevdim. Direnişe geçmiş, düzene baş kaldırmış bir eylemin ortasında, benim büyüdüğüm topraklarda, Gazi Mahallesinde... Yönünden sapmış bir molotof gibi kaçamak bakışların, yüzlerce gazın arasında buldum. Bir bahar ayında sevdim seni... Zılgıt seslerinde ki özgürlük, Newroz ateşinin içinde bir sevda kuşu gibi, kavgamın ortasında sevdim. Kavgamsın, özgürlük kokan direnişim.
Bilirim Şehit Zilan Timi'nin Gazi'de ''Çarxa Şoreşe'' söylediği gün sevdin beni. Zindanlarda bir başına değilsin, sol yanım seninle. Zindanın camından süzen ışıkta ben varım, özgürlük var. Sen bana büyüdüğüm toprağın hediyesi, kavgamsın. Özgürlüğe aç olduğum gibi, hasretim sana. Özgürlüğü özlediğim gibi özlüyorum seni. Yolunu gözleyen bir sevdan vardır direnişte. Direnir ölümü göze alıp özgürlüğü için. Bilirsin; direnmeden barış gelmez, direnmeden sevda açmaz yürekte, direnmeden özgürlük gelmez vatanıma... Diren sevdiğim, diren bizim için. 

Sen sevdam, sen özgürlüğüm, kavgamın ortasında sevdiğim koca yürekli adam. Sevdam senin yanında, sen kavgamda....


06.02.16


İnsanların içindeyim
Seviyorum insanları
Hareketi seviyorum, düşünceyi seviyorum
Kavgamı, kavgamı..
Kavgamı seviyorum

Sen kavgamın içinde
Bir insansın sevgilim
Seni seviyorum

Aydınlığın içindeyim
Seviyorum aydınlığı
Paylaşmayı seviyorum, eşitliği seviyorum
Kavgamı, kavgamı..
Kavgamı seviyorum

Sen kavgamın içinde
Bir insansın sevgilim
Seni seviyorum..







ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

8 yorum

  1. Merhaba Elif :) Grup yorumu dinlemeyi bende çok severim. Ara ara dinlediğim olur. :) Blogun çok tatlı. Sade ve şık çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım :)
      Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok güzel bir yazı olmuşş
    kalemine sağlık <3

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa canım ^^ Bloğunu takibe aldım bende beklerim :* Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  4. tutsak sevda yazın burdan başlıyor de mi. hayri kimdi dur yaa. grup yorum çok severim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buradan başlıyor tutsak sevda yazım. Açıkcası ben buradan Hayri'den hiç bahsetmedim çünkü gizlemem gerekti,terk edilince ve aldatılınca pek gizleme gereği duymadan adını yazıverdim öyle. Grup Yorum'u kim sevmez :) Türkülerle büyüyyen bir kadınım ondan sevdam fazla :)

      Sil