Birikim Ve Birikimlerim Üzerine

by - 15:13:00


Herkese merhabalar. Uzun zamandır yazmak istediğim yazıyı en sonunda yazıyorum. Son 7 aydır çalışmıyorum. Nişan ,kına, düğün fotoğrafları çekerek ve  Network Marketing şirketlerinden satış yaparak gelir elde ediyorum.  Kendimi bildim bileli tutumlu bir insanımdır. Tutumlu bir insan olmayı annemden öğrendim. Ben küçükken 90'ların sonlarına doğru annem, babamın pazar harçlığı diye verdiği paradan her hafta 15 harcar, 5 köşeye koyardı. Tabi o zamanlar Türkiye şuan olduğu gibi değil bilenler bilir. Şimdi pazara 200 TL ile çıksan da yetmiyor. Babamın bana verdiği harçlıkları da gereksiz yere harcamamaya dikkat ederdim. Annem her zaman ihtiyacım olan şeyleri almamı söylerdi. Gereksiz para harcamalarımın
ileride beni sıkıntıya sokacağını dilinden düşürmezdi. Sürekli farklı farklı kumbaralar alır 3 kendime alıp 2 içine atmamı isterdi. Çocuk aklı 5-6 yaşında anca varımdır o zamanlar. Fazla dikkat etmez gözüme güzel gelen her şeyi isterdim. Zamanla bu sorunlarımı atlattım ve kumbara alışkanlığımı kazandım. Şuan 21 yaşında genç bir kadınım ama kumbaraya olan aşkım hiç bitmedi. Günümüzde açılmayan kumbaralar var. Çıkar çıkmaz onlara geçtim. Daha heyecanlı oluyor saymayınca ve çıkan sonuç daha çok şaşırtıyor. Bilmem kaçıncı kumbaram şuan dolmak üzere. Kumbaramı doldurmak için nelerden tasarruf ediyorum ve birikimlerimi nasıl değerlendiriyorum iki başlık altında inceleyelim.


NELERDEN TASARRUF EDİYORUM ?

Biz kadınların ihtiyaçları hiç bitmez. Elimden geldiğince İndirim zamanı gelmeden asla ama asla alışveriş yapmam. Giysilerim marka olsun takıntım hiç yoktur. Gidip mağazadan bir kazağa 40 TL vereceğime, Bakırköy Sosyete Pazarını tercih eder aynı kazağın benzerinden, aynı fiyata 2 farklı kazak almış olurum. Yaz ayları haricinde giyime fazla para harcamam.
Kozmetik alışverişlerimi sıfıra düşürdüm diyebilirim. Sadece maskelere para vererek cilt kusurlarımı kapatıp, fondöten vb. alımlarımı durdurdum. Elimdeki ürünler bitmeden yeni bir ürün almam. Alırsam da marka ve uygun fiyatlı olmasına dikkat ederim. İndirim zamanı gelmeden mağazalara girmem.
Ailemle yaşadığım için şuan için fatura sıkıntım yok. Sadece ailemden harçlık almayı durdurdum.
Dışarıda yemek yememeye özen gösteriyorum. Dışarıda bir yemeğe 20 TL vereceğime kumbarama atıyorum o parayı.
Gereksiz seyahatlere çıkmamaya dikkat ediyorum. İş ve tatillerim dışında genelde evde vakit geçiriyorum.
Bugün dışarı çıkarsam kesin para harcarım diyerek, cüzdandaki büyük paraları kumbaraya atıyorum. Kalanlar ile idare ederek, harcamalarımı azaltıyorum.
Kitap alışkanlıklarımı değiştirdim. Sadece sahaflardan kitap alıyorum ya da mahallesi arası ufak kitapçı dükkanlarını tercih ediyorum. (%25 indirim yapıyorlar)
Henüz düzene oturtamadığım ise partilere, eğlence mekanlarına, seminerlere ve tatillere çok zaman ayırıyor olmam. Haliyle bu tarz etkinlikler olunca köşeye para koymam zor oluyor. Elimden geldiğince gecelerden artan parayı kumbaraya atmaya dikkat ediyorum.
Tatile çıkınca rahat bir 6 aylık tatil sürecim oluyor. Geçen Mayıs ayının başından başlayarak, Ekim sonuna kadar 10 Şehir gezdim. Tabi daha gezecek çok yer vardı listede. Gereksiz Telefon faturalarım, ( aylık 18GB bitirmem gibi) Fazladan sigara ve alkol harcamalarım yüzünden tatilimi yarıda kesmek zorunda kaldım. Biraz daha tutumlu olsam listede kalan 6 yeri gezebilirdim.
Genel olarak en önemli tasarruf yaptığım konulara bunlar. Bunlara dikkat ettiğim sürece yavaş yavaş istediğim şeylere ulaşıyorum.

BİRİKİMLERİMİ NASIL DEĞERLENDİRİYORUM ?


Hedefleri büyük biri olduğum için kumbarama bozuk paradan çok kağıt para atmaya özen gösteriyorum. Mesela Oriflame'den kazandığım paraya hiç dokunmadan direk kumbaraya atıyorum. 
İlk yatırımımı 15 yaşında yaptım diyebilirim. Fotoğrafçılığa başladığım zaman biriktirdiğim para ile Canon Eos 550D almıştım kendime. O zamanlar 2012 yılı için büyük bir paraydı. Ve hala satmadım, ilkler değerlidir. Paramı sadece türk lirası olarak değerlendirmiyorum. Malum günümüzde değerini kaybetti. 
Ben biriktirdiğim paraları sadece Türk lirası olarak değil, Dolar ve Altın olarak değerlendiriyorum. Biri düşerse biri düşmez ve değer kazanır her zaman için. Hedeflerimi sürekli kendime hatırlatarak, daha fazla birikim yapmaya çabalıyorum. Kumbaraları açtıktan sonra direk bankaya koştuğumu söyleyebilirim. Günümüzde birçok bankanın birikim hesabı mevcut. Hesap işletim ücreti en az olan Ziraat Bankasını kullanıyorum şuan için. Ne kadar memnun olmasam bile belirli bir işim ve belirli bir gelirim olmadığı için en az olana yöneliyorum. Şuan ev ya da araba alma durumum olmadığı için, birikimlerime vadeli hesaplar ile değer katmaya çalışıyorum. Ve inanın hesaplarım olduğu telefona mesaj gelene kadar aklıma bile gelmiyor. Unutmak en iyisi çünkü alışana kadar sürekli o parayı oradan çekme isteği uyandırıyor. Bundan kaynaklı olarak düşünmemeye dikkat ediyorum. Şuan için Blogdan paraya kazanmayı hiç düşünmedim. Nasıl yapılıyor bilmiyorum bile. Günümüzde Forex'ler aldı başını gitti. Çok fazla merak saldım bu aralar onlara ama iddaa oynamak daha kazançlı geliyor bana. (Kesin iddaa kuponu olan arkadaşlar benimle paylaşmak isterse beklerim) Bu aralar bir delilik yapıp Forex işine girme durumum çok fazla diyebilirim. Kaybetmekten korkan bir insan değilim. Hırsı ve çalışmayı seviyorum. Kendi işimi kurana kadar, evden yapılabilecek iş önerilerinize açığım. 
Peki siz hangi konularda tasarruf yapıyorsunuz ?



ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

60 yorum

  1. Tutumlu olmak, gelecek biriktirmek adına güzel bir yazı olmuş. Kumbara alışkanlığı bende de var. Damlaya damlaya göl olur diyerek herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, sabırla bekleyince kocaman bir göl oluyor :)

      Sil
  2. Dışarda yemek yemeyi azaltmayı bende 1 senedir yapıyorum o kadar farkediyor ki insan inanamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başlarda çok zorlanmıştım ama alışınca insan aramıyor bile dışarda yemek yemeyi :)

      Sil
  3. Biz ailecek tutumlu bir aile değiliz maalesef. Yazıyı okurken şunu merak ettim açıkçası: Sadece kumbaralar vasıtasıyla biriktirdiğiniz meblağ ne kadar olabilir ki? Kumbara deyince benim aklıma hep bozuk para gelir de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız herkesin aklına direk bozuk para geliyor ama bu kişi ile alakalı bir durum. iki kumbaram varsa ikisinin farklı kullanım amacı var. Tatil ve yatırım olmak üzere iki kumbara dolduruyorum ve. Bozuk paraları tatil için biriktirirken, Dediğim gibi kağıt paraları yatırım kumbaramda biriktiriyorum :) hedeflerime göre değişiyor hepsi :)

      Sil
  4. bende son zamanlarda trend olan satın almama konusuna eğildim bu dönem. Zaruri ihtiyaçlarım dışında birşey satın almamaya çabalıyorum. Bakalım ne kadar sürecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adınıza sevindim gerçekten, umarım uzun sürer. Çok faydasını göreceksiniz :)

      Sil
  5. Eğer bir iş erkek ya da kadın mısınız? Eğer herhangi bir finansal karmaşa içinde veya kendi işinizi kurmak için para gerekiyor? Güzel bir küçük Ölçeği ve orta iş başlatmak için bir kredi gerekiyor mu? Eğer düşük kredi puanı var mı ve yerel bankalar ve diğer mali kurumlarından bilgi- sermaye kredi almak için zor buluyor? İş Planlama, Ticari ve Kalkınma Finans, Özellikler ve ipotekler, Borç Konsolidasyon Kredileri, İş Kredileri, Özel kredileri, otomobil kredileri, otel krediler: Bizim kredileri de maksimum güvenlik için sigortalı bizim önceliğimizdir, biz dahil finansal hizmetler geniş bir yelpazede sunuyoruz , öğrenci kredileri, Bireyler, şirketler ve tüzel% 2 faiz @ düşük faiz oranı ile Ev kredileri Refinancing bireysel krediler. Aileniz ve kendi rüya ev ile de bizim genel kredi programı için en iyi alın. İlgilenen adayların e-posta yoluyla bize ulaşın olmamalı: MAGRETJAMES321@GMAIL.COM

    YanıtlaSil
  6. Bir krediye ihtiyacın var mı? Eğer evetse! Küçük ve büyük krediler için Ocean Finance ve Mortgages Limited ® ile temasa geçin. % 2 faiz oranıyla kredi veriyoruz. Bugün bize oceanfinance459@gmail.com adresinden e-posta yoluyla ulaşın. Biz de veriyoruz. Bireyler ve şirketler için 100 milyon Pound'a 5 bin Pound, kredi herkese milletten bağımsız olarak açıktır.

    YanıtlaSil
  7. Damlaya damlaya göl olur sözü tam yerinde bir sözdür. Ufak paralarda olsa bir kumbara ile zamanla yüksek paralara ulaşabiliriz. Önemli olan tutumlu olmak gereksiz harcamalar yapmamak o zaman cepteki paranın çoğaldığını göreceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Hemen yüklü miktarlar biriktirmek zordur ama küçük birikimler ile büyük birikimlere ulaşmak mümkündür :) teşekkürler.

      Sil
  8. Okyanus Kredileri ve İpoteği Sınırlı% 2 olarak Küçük ve Büyük Krediler İçin.

    Merhaba işinizi finanse etmek için bir kredi için başvurun, Biz her türlü kredi, özel kredi,
      Bir yılda% 2 kadar düşük faiz oranları ile ticari ve kişisel kredilerle dünyanın herhangi bir yerinde 30 yıl geri ödeme süresi sağlamaktadır. Talep ettiğiniz miktardan 1000'e kadar değişen kredileri sunuyoruz, bugün bizimle iletişime geçiniz;

    Oceanfmortgages@gmail.com
    Oceanfmortgages@gmail.com

    +447087694046

    YanıtlaSil

  9. Eğer mevcut işini geliştirmek isteyen var mı? Eğer her şeye yeniden başlamak istiyor musunuz? Eğer finansör ihtiyacı vardır? Herhangi bir nedenden dolayı bir kredi gerekiyor mu? FİNANS ELITE mali sorunlar da ilgi borçlulara teminatsız krediler sunuyoruz tüm çözmek için nihayet burada ve bu kredi size bir rüya ve tüm finansal sorunları çözmek, bizim hizmet çok hızlı ve% 100 güvenilir nedenle bu Nihayet almak için kapınıza bir altın bir fırsattır. Hızlı cevap almak için e-posta veya kısa mesaj yoluyla bize bize bugün ..
    E-mail: ELITEFINANCE2000@GMAIL.COM, ELITE_FINANCE@OUTLOOK.COM

    YanıtlaSil
  10. Benim adım Bay Fredrick Peterson. Ben özel ve kurumsal bireylere kredi veren özel bir borç vericisiyim. Pek çok banka tarafından reddedildi mi? İşletmenizi kurmak için finansmana ihtiyacınız var mı? İşinizi genişletmek için finansmana ihtiyacınız var mı? Yoksa kişisel bir krediye ihtiyacın var mı? Kredim, kişisel borçtan iş kredisine kadar değişiyor. Faiz oranı% 2'dir ve çok yüksek bir kredi sürecidir. Mali sorunlarınızı çözmeye gerçekten hazırsanız, daha fazla arama yapmayın ve bugün bir kredi başvurusunda bulunun. Eğer ilgileniyorsanız bugün e-posta yoluyla bize ulaşabilirsiniz: (fredrickpetersonloan@gmail.com). Saygılarımla. Bay Fredrick Peterson

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, ben hayat zamanlı fırsat kredileri veren, özel bir kredi veren Bayan Rosemary'im. Borçlarınızı temizlemek için acilen bir krediniz mi var yoksa işinizi geliştirmek için bir sermaye kredisine mi ihtiyacınız var? Bir konsolidasyon kredisi mi yoksa ipotek mi veriyoruz? Mali sorunlarınızı geçmişe bırakmak için buradayız artık ara. Mali yardıma muhtaç, kredisi kötü olan veya faturaları ödemek için para gerektiren, işyerinde% 2 oranında yatırım yapacak olanlara para ödünç veriyoruz. Bu aracığı size güvenilir ve fayda sağlayan yardımlar gerçekleştirdiğimizi ve size bir kredi teklif etmeye hazır olduğunu bildirmek için kullanmak istiyorum. Bu nedenle bugün e-posta ile bize ulaşın: equaloan@gmail.com, rosemarymariaqualityloanservice@yahoo.com veya web sitemizi http://www.equaloans.com adresinden ziyaret edebilir ve bizimle ilgili daha fazla bilgi alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. İşletme kredisi mi arıyorsunuz? Kişisel kredi, öğrenci kredisi, öğrenci kredisi, öğrenci kredisi, borç konsolidasyonu kredisi, teminatsız krediler, girişim sermayesi vs. Varsa bugün bize ulaşın: (ericfinancee@gmail.com veya ericfinancee@outlook.com) ayrıca +1 936-681-9131 veya daha fazlası için metin ve bugün kredi alın.

    YanıtlaSil
  13. ÖNGÖRÜLMEYEN ÜCRETLİ UYGUN KREDİ TEKLİFİ

    Merhaba,

    Mali ihtiyaçlarınız neler?
    1 yıldan 30 yıla kadar,% 3'lük çok düşük bir faiz oranında rahat bir süre ile, 2.000.00 USD'den maksimum 100.000.000.00 USD'ye kredi veriyoruz.

    İşletme kredisine ihtiyacın var mı?
    Kişisel bir krediye ihtiyacınız var mı?
    Araba almak istiyor musun?
    Yeniden finanse etmek ister misiniz?
    Bir ipotek kredisine ihtiyacınız var mı?

    İş teklifinizi veya genişlemenizi başlatmak için büyük bir sermayeye ihtiyacınız var mı? Umut kaybettin mi ve çıkış yolu olmadığını mı düşünüyorsun, maddi sıkıntılar devam ediyor mu?
    Olası ticari işbirliği için lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

    E-posta yoluyla bize ulaşın: constantloanfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. ÖNGÖRÜLMEYEN ÜCRETLİ UYGUN KREDİ TEKLİFİ

    Merhaba,

    Mali ihtiyaçlarınız neler?
    1 yıldan 30 yıla kadar,% 3'lük çok düşük bir faiz oranında rahat bir süre ile, 2.000.00 USD'den maksimum 100.000.000.00 USD'ye kredi veriyoruz.

    İşletme kredisine ihtiyacın var mı?
    Kişisel bir krediye ihtiyacınız var mı?
    Araba almak istiyor musun?
    Yeniden finanse etmek ister misiniz?
    Bir ipotek kredisine ihtiyacınız var mı?

    İş teklifinizi veya genişlemenizi başlatmak için büyük bir sermayeye ihtiyacınız var mı? Umut kaybettin mi ve çıkış yolu olmadığını mı düşünüyorsun, maddi sıkıntılar devam ediyor mu?
    Olası ticari işbirliği için lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

    E-posta yoluyla bize ulaşın: constantloanfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. DO YOU NEED A LOAN TO START A BEFITTING NEW YEAR!!!!!!

    Do you seek funds to pay off credits and debts? Do you find yourself in a bit of trouble with unpaid bills and don’t know which way to go or where to turn? What about finding a reputable Debt Consolidation firm that can assist you in reducing monthly installment so that you will have affordable repayment options as well as room to breathe when it comes to the end of the month and bills need to get paid? Adam Fred Loan Company is the answer. Email (Adamfredloanfirm@outlook.com)

    **Are you financially squeezed?
    **Do you seek funds to pay off credits and debts?
    **Do you seek finance to set up your own business?
    **Are you in need of private or business loans for various purposes?
    **Do you seek loans to carry out large projects?

    We offer the following types of loans

    *Debt Consolidation Loans *Business Loans *Personal Loans *Home Loans *Car Finance *Commercial Loans *Investments Loans *Debts Consolidation *Business Planning *Commercial Development Finance *Properties Mortgages *Bad credit loans *commercial loans *Start-up- working capital loans *Construction loans *Car loans, *Hotel loans*Student loans

    We give you loan with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 30 years to pay back the loan (secure and unsecured). Do not keep your financial problems to yourself in order for you not to be debt master or financial stress up, which is why you must contact us quickly for a solution to your financial problems. It will be a great joy to us when you are financially stable. Email (Adamfredloanfirm@yahoo.com) or Text or call us on +15017229938 OR +18144768385
    Reply

    YanıtlaSil
  16. DO YOU NEED A LOAN TO START A BEFITTING NEW YEAR!!!!!!

    Do you seek funds to pay off credits and debts? Do you find yourself in a bit of trouble with unpaid bills and don’t know which way to go or where to turn? What about finding a reputable Debt Consolidation firm that can assist you in reducing monthly installment so that you will have affordable repayment options as well as room to breathe when it comes to the end of the month and bills need to get paid? Adam Fred Loan Company is the answer. Email (Adamfredloanfirm@outlook.com)

    **Are you financially squeezed?
    **Do you seek funds to pay off credits and debts?
    **Do you seek finance to set up your own business?
    **Are you in need of private or business loans for various purposes?
    **Do you seek loans to carry out large projects?

    We offer the following types of loans

    *Debt Consolidation Loans *Business Loans *Personal Loans *Home Loans *Car Finance *Commercial Loans *Investments Loans *Debts Consolidation *Business Planning *Commercial Development Finance *Properties Mortgages *Bad credit loans *commercial loans *Start-up- working capital loans *Construction loans *Car loans, *Hotel loans*Student loans

    We give you loan with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 30 years to pay back the loan (secure and unsecured). Do not keep your financial problems to yourself in order for you not to be debt master or financial stress up, which is why you must contact us quickly for a solution to your financial problems. It will be a great joy to us when you are financially stable. Email (Adamfredloanfirm@yahoo.com) or Text or call us on +15017229938 OR +18144768385
    Reply

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,

       Eğer evet iseniz bir krediyle ilgileniyor musunuz, bize geri dönmek zorundasınız. Aşağıdaki e-postayla kredinin derhal işlenmesi:
    realityloanfirm5@gmail.com

    % 3 kredi için başvurun

    YanıtlaSil
  18. Biz, sektör, iş, yatırım ve bireysel ve ekonomik kalkınma için gerekli diğer önemli projeler için sermaye projeleri için kısa, orta ve uzun vadeli krediler sunan Kredi Kooperatif Firmasıyız. Ayrıca kısa ve uzun süredir borçlanmayı çok düşük bir faiz oranıyla ödemek için kredi öneriyoruz. İlginizi çekiyorsa, şimdi aşağıdaki e-posta ile başvurun.
    Kelvinbrownyloanfirm@gmail.com.
    WhatsApp: +2348077685263
    teşekkür ederim
    sloganı:
    Müşteri memnuniyetimiz bizim için en büyük önceliğimizdir.

    YanıtlaSil
  19. addisonfinancialorporation@gmail.com

    Merhaba finansal açıdan sıkılmış birine ihtiyacın var mı? Paranın kredi ve borçları ödeyememesini ister misiniz? Kendi İşletmenizi kurmak için kaynak mı arıyorsunuz? Çeşitli amaçlar için özel veya ticari kredilere mi ihtiyacınız var? Büyük projeler için kredi istiyor musunuz? Bugün bizden bir kredi alın ve ödüllendirici bir şey yapmaya başlayın. Operasyonlarımız, müşterilerimizle dostça ilişki kurduğumuzdan% 100 garantilenmiştir. Kredi kontrol kredisi yok, teminat yok, acil adımlar, hızlı finansman ve% 3'lük düşük faiz sunuyoruz. Finansal başarısızlığa neden olmaya devam ediyor mu? Bugün bize e-posta yoluyla başvuruyor: addisonfinancialorporation @ gmail.

    addisonfinancialorporation@gmail.

    Addison şirketi

    YanıtlaSil
  20. addisonfinancialorporation@gmail.com

    Merhaba finansal açıdan sıkılmış birine ihtiyacın var mı? Paranın kredi ve borçları ödeyememesini ister misiniz? Kendi İşletmenizi kurmak için kaynak mı arıyorsunuz? Çeşitli amaçlar için özel veya ticari kredilere mi ihtiyacınız var? Büyük projeler için kredi istiyor musunuz? Bugün bizden bir kredi alın ve ödüllendirici bir şey yapmaya başlayın. Operasyonlarımız, müşterilerimizle dostça ilişki kurduğumuzdan% 100 garantilenmiştir. Kredi kontrol kredisi yok, teminat yok, acil adımlar, hızlı finansman ve% 3'lük düşük faiz sunuyoruz. Finansal başarısızlığa neden olmaya devam ediyor mu? Bugün bize e-posta yoluyla başvuruyor: addisonfinancialorporation @ gmail.

    addisonfinancialorporation@gmail.

    Addison şirketi

    YanıtlaSil
  21. Vrijedan kupac Jeste li poslovni čovjek ili žena? Jeste li u bilo kojem financijskom stresu ili trebate sredstva za pokretanje vlastitog posla? Imate li nisku kreditnu ocjenu i teško ste dobili zajam od lokalnih banaka i drugih financijskih instituta? Međutim, naša metoda nudi vam priliku da navedete iznos potrebnog kredita i trajanje koje možete priuštiti za dovršenje otplate kredita uz kamatnu stopu od 2%. To vam daje prave prilike da dobijete potrebna sredstva. Zainteresirani prijavitelji nam se obratite putem e-maila (DEBBYFESTUSFIRM@GMAIL.COM)

    YanıtlaSil
  22. Yeni bir ev satın almanız için seçenekler mi arıyorsunuz?
    Inşaat, gayrimenkul kredileri, yeniden finansman, konsolidasyon
    Borç, kişisel ya da iş amaçlı finansman?
    Geleceğe hoş geldiniz! Finansman bizimle daha kolay oldu.
    Acilen ihtiyacınız olan parayı neden bekleyelim?
    Size ödünç para veriyoruz. Finansal kredi hizmetlerimiz% 100 garanti edilmektedir.
    Bizim finansal hizmet oranımızı düşük ve uygun faiz oranı% 2 oranında düşük ve uygun faiz oranı% 2 olarak sunduğumuz için bizimle iletişime geçin.
    Şimdi başvurun ve binlerce memnun müşteriye katılın.
    E-posta: zenithloanlimited@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba
    Acil kredi ihtiyacınız ?? Borçlu musunuz? Eğer kötü kredi var mı? Eğer bankalar tarafından reddedilmiş, ayrı bir iş kurmak için kredi ihtiyacı Biz kötü / kötü kredi puanı rağmen insanlara kredi vermek. Biz bireyler, şirketler iptali başına% 2 gibi düşük bir faiz oranı ile seçtiğiniz uzun ve kısa süreli iş ve özel kredi vermek. Bizim borçlanma programları bugün uygulamak ve geri anlık alanı açıp, hızlı ve güvenilir. Krediler de, sigortalı% 100 garantili ve müşterilerin maksimum güvenlik sağlar. Tüketiciler İlave bilgi talepleri için bizim e-posta adresi üzerinden bize ulaşın: (MAGRETJAMES321@GMAIL.COM) ve bugün kredi almak.
    Bayan Magret James MD / CEO
    E-posta: (MAGRETJAMES321@GMAIL.COM)

    YanıtlaSil
  24. Merhaba,

    Bir kredi ile ilgileniyor musun? Tüm bireylere her türlü finansal yardım sunuyoruz "İş Kişisel Kredisi, yatırım Kredisi, ev konsolidasyonu Kredisi, dünya genelinde borç kredisi ve şirket kredisi Yıllık faiz oranı% 3'tür.Müşterilerimize finansal danışmanlık da sunmaktayız. Herhangi bir iyi projeniz varsa veya bir iş kurmak istiyorsanız ve bunu finanse etmek için krediye ihtiyacınız varsa hemen görüşün, sözleşmeyi imzalayabilir ve proje veya işinizi sizin yerinize finanse edebilmemiz için hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz.Mevcut olarak tüm finansal ihtiyaçlarınız için bizimle iletişime geçin. Bize e-posta yoluyla ulaşın: ailesfunds@gmail.com veya ailesfunds@yahoo.com

    YanıtlaSil
  25. Bu, genel bir topluluğa, özel kredi borç veren Bay Greg Owen'ın mali yardıma ihtiyacı olan herkese finansal bir fırsat yarattığını bildirmek içindir. Bireylere, firmalara ve şirketlere peşin ödeme olmaksızın açık ve anlaşılabilir hüküm ve koşullar altında% 3 faiz oranıyla kredi veririz.

    İşletme kredisine ihtiyacın var mı?
    Kişisel bir krediye ihtiyacınız var mı?
    Araba almak istiyor musun?
    Yeniden finanse etmek ister misiniz?
    Bir ipotek kredisine ihtiyacınız var mı?

    Bugün bize e-posta yoluyla ulaşın: Gregowenloanfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Bu, genel bir topluluğa, özel kredi borç veren Bay Greg Owen'ın mali yardıma ihtiyacı olan herkese finansal bir fırsat yarattığını bildirmek içindir. Bireylere, firmalara ve şirketlere peşin ödeme olmaksızın açık ve anlaşılabilir hüküm ve koşullar altında% 3 faiz oranıyla kredi veririz.

    İşletme kredisine ihtiyacın var mı?
    Kişisel bir krediye ihtiyacınız var mı?
    Araba almak istiyor musun?
    Yeniden finanse etmek ister misiniz?
    Bir ipotek kredisine ihtiyacınız var mı?

    Bugün bize e-posta yoluyla ulaşın: Gregowenloanfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Bu, genel bir topluluğa, özel kredi borç veren Bay Greg Owen'ın mali yardıma ihtiyacı olan herkese finansal bir fırsat yarattığını bildirmek içindir. Bireylere, firmalara ve şirketlere peşin ödeme olmaksızın açık ve anlaşılabilir hüküm ve koşullar altında% 3 faiz oranıyla kredi veririz.

    İşletme kredisine ihtiyacın var mı?
    Kişisel bir krediye ihtiyacınız var mı?
    Araba almak istiyor musun?
    Yeniden finanse etmek ister misiniz?
    Bir ipotek kredisine ihtiyacınız var mı?

    Bugün bize e-posta yoluyla ulaşın: Gregowenloanfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Herkese merhaba,

    Ben özel bir kredi veren, güvenilir, güvenilir borç vereniyim; İşletmelere ve bireylere% 2'lik düşük ve uygun faiz oranıyla borç veriyorum. Bir bankayı veya finansal kuruluşu kredinin başka bir nedeni olmadan reddettiyseniz. Bir iş kredisi, kişisel kredi, ev kredisi, araba kredisi, öğrenci kredisi, borç konsolidasyon kredisi, teminatsız krediler ve girişim sermayesi mi arıyorsunuz? Kredi çözümleriniz için doğru yer siz buradasınız. Bir kredi teklifiyle ilgileniyorsanız, lütfen bize mail atın (divineloanfirm622@gmail.com)
    Saygılarımızla,

    İlahi.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba,

    Bir isletme kredisine mi ihtiyaciniz var? Özel krediler, araba kredileri, ögrenci kredileri, borç konsolidasyonu kredileri, teminatsiz krediler, risk sermayesi vs. veya bir banka veya bir finans kurumu veya bir krediyi reddetmek için bir neden.
    Kredi çözümleriniz için dogru yerdesiniz!
    Net bir sekil ve kosullar altinda% 2
    Borçlu hakkinda bilgi
    (1) Tam adi: ..........................
    (2): Ülke / Devlet: ....................
    (3) Gerekli miktar: ....................
    (4) Kredinin süresi: ....................
    (5): Telefon numarasi: ...................

    Zaman ayirdiginiz için tesekkür ederiz, müsteri hizmetleri gururumuzdur.
    Böylece e-posta yoluyla bizimle iletisime geçebilirsiniz: ailesfunds@gmail.com
    Ajan Bay James sana iyi gelecektir.

    YanıtlaSil
  30. İşletme kredisi mi arıyorsunuz? Kişisel kredi, ev kredisi, araba kredisi, öğrenci kredisi, borç konsolidasyonu kredisi, teminatsız krediler, girişim sermayesi vs .. Veya herhangi bir nedenden dolayı bir banka veya bir finans kurumu tarafından bir krediyi reddettiniz mi? Ben banka kredisi sahibi Say Ibahim sayi'yim, işletmeler ve bireylere% 2'lik düşük faiz oranlı faiz oranıyla borç vermekteyim. Ilgileniyorsanız? Bugün (ibahimsayi@gmail.com) bize ulaşın ve bugünkü kredinizi alın

    YanıtlaSil
  31. Efendim addison
    addisonfinancialorporation@gmail.com

    addisonfinancialorporation@gmail.com
    Merhaba finansal açıdan sıkılmış birine ihtiyacın var mı? Paranın kredi ve borçları ödeyememesini ister misiniz? Kendi İşletmenizi kurmak için kaynak mı arıyorsunuz? Çeşitli amaçlar için özel veya ticari kredilere mi ihtiyacınız var? Büyük projeler için kredi istiyor musunuz? Bugün bizden bir kredi alın ve ödüllendirici bir şey yapmaya başlayın. Operasyonlarımız, müşterilerimizle dostça ilişki kurduğumuzdan% 100 garantilenmiştir. Kredi kontrol kredisi yok, teminat yok, acil adımlar, hızlı finansman ve% 3'lük düşük faiz sunuyoruz. Finansal başarısızlığa neden olmaya devam ediyor mu? Bugün, ulaşmamızı E-posta ile yapalım:

    Addisonfinancialorporation @ gmail.

    Addison şirketi

    YanıtlaSil
  32. Programlanmış ve boş kartım var.
    Günde en fazla 5,000 $ çekip en fazla 30
    Gün üzerinden (wesleymarkhackers@gmail.com).
    Bu konuda çok mutluyum, çünkü geçen hafta benimim var ve bunu 150.000 $ almak için kullandım. Wesley mark Hackerlar veriyor
    Yoksullara ve yardıma muhtaç kişilere yardım etmek için kartın dışına çıkarsa da yasadışı olsa da
    Güzel bir şey ve diğer sahtekarlık yapmaya benzemiyor
    Boş ATM kartlarına sahip olmak Ve kimse ne zaman yakalanır
    Kartı kullanarak. Wesley marka Hacker'lardan bugün siz olsun! Sadece bir e-posta gönder
    To (wesleymarkhackers@gmail.com)

    YanıtlaSil
  33. Işadamı ya da kadın musun? Mali durumdasın, stresli misin yoksa
    Kendi işini başlatmak için para gerekiyor mu? Borçunuzu çözmeniz gerekiyor mu?
    Borçlandırabilir veya faturalarınızı ödeyebilir veya güzel bir iş kurabilir misiniz? Alçak mı var
    Kredi puanı ve Bulma Sabittir Yerel bankalardan bir kredi almak için
    Ve Diğer Finansal Enstitüler? Bir krediye mi, yoksa herhangi biri için mi
    Nedeni Finansman
    Gibi:
    A) Kişisel Kredilendirme, İş Geliştirme.
    B) İş kurma ve eğitim.
    C) Borç Konsolidasyonu.
         Düşük Faiz Oranı ve Kredi Kontrolü Olmayarak Kredi Teklifi Yapıyoruz, Kişisel Krediler, Borç Konsolidasyon Kredisi, Risk Sermayesi, İş Kredisi, Eğitim Kredisi, Ev Kredisi VEYA "Herhangi bir nedenle Kredi!" Not: İlgili herhangi bir Başvuru Sahibi, Kredi programımız hakkında daha fazla bilgi için e-posta yoluyla bize geri dönmelidir.

    E-posta: michaelandrewloanfirm@hotmail.com
    Bay Michael Andrew
    Beklediğimiz gibi iletişim bilgilerinizi anladığınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  34. REZERVASYON KREDİ TAZMİNATINDAN EMİN OLUN.

    Gayrimenkul kredisi, şirket kredisi, gerçek finansman, kişisel ve iş kredisi teklifi, teklifimiz hızlı ve kolaydır, bugün bize gelin, böylece tüm mali sorunlarınıza bir kere son verebiliriz.
    Her çeşit kredi, hükümet, özel ve şirketler veriyoruz. Kredi oranımız% 2'dir. Daha fazla bilgi için firmamızın E-posta adresine şu adresten ulaşın: surecashlending@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. günaydın
    Bunun bir kredi almak için düşünüyor musunuz? Eğer acil ihtiyacı olan ciddi misiniz
    kredi işinizi başlatmak için? Borçlu musunuz? Bu şansınız
    Onların arzularına ulaşmak, bana bireysel kredi, iş kredileri ve kurum verir
    kredi ve daha fazla bilgi için% 2 ilgiyle krediler her türlü
    e-posta yoluyla bize ulaşın: Lapo.financialgroup01@outlook.com
    NOT Tüm yanıtlar Lapo.financialgroup01@outlook.com gönderilmesi gerekmektedir
    Saygılarımızla,

    YanıtlaSil
  36. günaydın
    Bunun bir kredi almak için düşünüyor musunuz? Eğer acil ihtiyacı olan ciddi misiniz
    kredi işinizi başlatmak için? Borçlu musunuz? Bu şansınız
    Onların arzularına ulaşmak, bana bireysel kredi, iş kredileri ve kurum verir
    kredi ve daha fazla bilgi için% 2 ilgiyle krediler her türlü
    e-posta yoluyla bize ulaşın: Lapo.financialgroup01@outlook.com
    NOT Tüm yanıtlar Lapo.financialgroup01@outlook.com gönderilmesi gerekmektedir
    Saygılarımızla,..

    YanıtlaSil
  37. Merhaba, Bu, halka, Bayan MARY FISH'in saygın bir özel kredi verenin herhangi bir finansal yardıma ihtiyaç duyanlar için ekonomik bir fırsat yarattığını bildirmek içindir. Borçlarınızı temizlemek için acilen bir borca ihtiyacınız mı yoksa işinizi geliştirmek için bir ev kredisine mi ihtiyacınız var? Hiç bankalar ve diğer finansal kuruluşlar tarafından reddedildi mi? Artık arayın, çünkü tüm maddi sorunlarınız için buradayız. Bireyler, şirketler ve şirketler için% 2 faiz oranı sağlayan kredileri açık ve anlaşılır bir Manner, şartlar ve koşullarla güvence altına aldık. Kredi kontrolü gerekmiyor,% 100 garantili. E-posta: (MARYFISH3186@GMAIL.COM)

    YanıtlaSil
  38. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba
    Bay / Bayan
    Ben dünya çapında özellikle arasındaki benim hibe kredi hizmeti sunmak BRANDAO LOPEZ FRANSIZ Başlangıçta Reunion yaşı 50 sunuyoruz.
    Bir kredi gerekiyor?
    En fazla 500 000.000€ bir kredi alabilir?
    Daha fazla bilgi için kişisel kredi veya iş lütfen
    Bana ulaşın! brandaolopezo@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Acil bir krediye ihtiyacın var mı? Bay James Ben ile e-posta yoluyla iletişime geçin: jamesben614@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. İyi günler,

       Eğer bir iş adamıysan veya bir kadınsın mı? Herhangi bir maddi sıkıntı yaşıyorsanız veya kendi işinizi başlatmak için paraya ihtiyacınız mı var? Için borç almaya ihtiyacın var mı
    Borç ödemek veya fatura ödemek? Düşük kredi notunuz var mı ve yerel bankalardan ve diğer finans kuruluşlarından bir kredi almakta zorlanıyorsunuz? Aşağıdakiler gibi bir kredi veya finanse ihtiyacınız var mı?

    A) kişisel kredi
    B) eğitim,
    C) Borç Konsolidasyon,
    D) genişleme,
    E) vs


       Bireylere, Firmalara Krediler sunuyoruz ve yıllık olarak% 3 faiz oranı ile kuruluşlarla işbirliği yapıyoruz, ödünç alabileceğiniz minimum tutar, ABD doları 2.000 ABD Doları, Maksimum 50 Milyon Dolardır. Lütfen ilgileniyorsanız, aşağıdaki e-posta bilgileriyle bizimle iletişime geçin.

    ŞİMDİ İLETİŞİM: info.trustfirm2012@gmail.com
    ADI: Bayan Catherine Cole


    Hızlı ve kolay kullanılabilir kredi

    YanıtlaSil
  49. Hoşgeldiniz,

    İşletme kredisi veya% 3 faizle faturalarını ödemek için acil bir ihtiyaç var mı? Bireysel ve işbirliği organlarına kredi veririz, evet ise, en fazla 1 ila 30 yıl arasındaki, 5.000-20 milyon dönem arasında e-posta ile bize ulaşın: (gkfinance01@gmail.com)

    Saygılarımızla,
    Demetrios daniel
     
    % 3 kredi teklifi

    YanıtlaSil
  50. Merhaba, Gerçek bir kredi mi arıyorsunuz? Uygun bir faiz oranıyla? 24 saat içinde işlendi. Bankalarınız ve diğer finansal kurumlarınız tarafından sürekli reddedildi mi? Jonna finansı, 1000.00 Min. Aralığında bir kredi teklif ediyor. 50.000.000,00 Max. % 2 faiz oranında. Bugün e-posta ile bize ulaşın: jonnafinance@outlook.com

    YanıtlaSil
  51. Merhaba,

    Elverişli bir kredi şart ve koşulları altında uygun bir faiz oranıyla gerçek bir kredi mi arıyorsunuz? Borcunuzu ödemek veya faturalarınızı ödemek için bir borca ihtiyacınız var mı? Düşük bir kredi puanı olduğundan bankalarınız ve diğer finans kuruluşlarınız tarafından sürekli reddedildi mi? Herhangi bir nedenden ötürü kredi veya krediye ihtiyacınız var mı,

    * Araç Kredileri
    * Emlak Kredileri
    * İş Kredileri
    * Mortgage kredileri
    * Konut Kredileri
    * Borç Konsolidasyon Kredileri
    * Bireysel Krediler

    Not: Yıllık sadece% 3 faiz oranı için kredi veriyoruz.

    İlgilenen kişiler, bir kredi işleme dosyası açmamızı sağlamak için e-posta yoluyla bizimle iletişime geçmelidir: - cashloancompany10@gmail.com.

    İletişim E-posta: - cashloancompany10@gmail.com

    En iyi dileklerimle,
    Bay Robert Smith.

    YanıtlaSil
  52. Bay Andrew'a özel bir kredi verene teşekkür ediyorum, bana Mart ve Nisan 21st 2017'de iki kez 500.000 dolarlık bir kredi almamı sağlayın. İnternetten scammers tarafından aldatılabileceklerini iddia eden bazıları, Bir kredi, birkaç ay sonra bana yardımcı olan Andrew'la tanıştım ve beni diğer dolandırıcılardan kurtartı, bu yüzden bir krediye ihtiyacı olan herkes Bay Andrew ile konuşmaya çalışmalıdır; aynı zamanda Tanrının korktuğu bir insandır ve sözlerinin bir adamıdır , Bu nedenle, herhangi bir miktarda herhangi bir krediye ihtiyacınız varsa Sayın Andrew size yardımcı olacak bir kişidir, bu nedenle onunla onun e-posta adresinden temasa geçin, Andrewjacksonloancompany@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Herkese merhaba,

    Bir kredi gerekiyor? Eğer% 4 faiz oranıyla ilgileniyorsanız hemen başvurun.

    Biz 5,000,000 kadar 7.000.000 * İş krediler 5.000.000 * Bilselskabsfinansielån Up Up 4.000.000 * ipotekler kadar 10.000.000 * Bireysel Krediler kadar 5.000.000 * İş kurulum Kredilerine borç konsolidasyonu kredi alma hizmeti sunmaktadır iyi kredi sunuyoruz yukarı 7,000,000 ve daha * Yatırım Kredileri * ETC

    E-posta:: bize ulaşın louisdaughtryinvestment07@gmail.com

    Kredi başvuru formu!

    Tam adınız:
    Kredi olarak ihtiyaç duyulan Tutar:
    Yılın süre:
    ülke:
    Mobil Numara:
    Aylık geliri:
    Kredinin amacı:
    Faks numarası:
    CİNSİYET:
    Daha önce bir kredi için başvuru yaptınız mı?

    Dostu İletişim yoluyla: E-posta: louisdaughtryinvestment07@gmail.com

    teşekkürler
    Louis Daughtry.

    YanıtlaSil
  54. Merhaba Başvuru Sahibi

    E-postanıza bir kredi talebi ile teşekkür ederek memnunum
    için
    Kentloanfirm fonlarının INC'nin size borç vermeye istekli olduğunu bildirir.
    Bu Şirketten ödünç almak zorunda olduğunuz para miktarı
    olmadan
    Herhangi bir Kredi Kontrolü% 2 oranında ... Sadece yapmanız gereken şey
    tamamlayınız
    Aşağıdaki kredi başvuru formunu bize geri gönderiniz, böylece
    Size Kredi Hüküm ve Koşulları / Geri Ödeme gönderebilir
    Programı planlayın
    Kredi fonlarının onaylanması için azami 1 saat sürer ve
    Işbirliğinize bağlı olarak ve müşterilerimize nasıl transfer ettiğiniz
    hızlı
    Cevap veriyorsunuz Kredi başvuru formunu dolduracak, böylece
    Krediyi devam ettir.
    KREDİ BAŞVURU FORMU:
    Ad Soyad:......................... ......
    Ülke: ...................... ...................
    Sate / Eyalet: ................ ..................
    evlilik
    Durum: ....................... .............
    Seks...........................................
    Yaş: .......................... ..............
    Telefon numaraları:...................... .............
    İhtiyaç Miktarı: .......................
    Meslek:...................
    Kredi Süresi: .....................
    Aylık gelir:.......................
    Kredinin amacı: .........................
    Daha önce kredi için başvuruda bulundunuz mu: .......................
    İhtiyaç duyulduğunda:.......................
    Bizden nasıl haberin oldu............
    E-posta adresiniz:.......................
    İngilizce anlıyor musun.....................
    Senden haber almak dileğiyle yakında
    Teşekkürler
    Saygılarımla
    kentloanfirm2463@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Faturalarınızı ödemek için acil bir krediye ihtiyacınız var mı? Bugün bizimle iletişime geçebilirsiniz:ibrahimhoffman@gmail.com

    YanıtlaSil