Tavşanlardan Anlayan Veteriner! ACİL!

by - 00:26:00

Arkadaşlar merhaba. Pat diye konuya dalıyorum ama şuan mobilden yazdığım için fazla zamanım yok. Tavşanım Bulut'u kaybetmek üzereyim. Dişlerinden kaynaklı olarak yemek yiyemiyor. Mamaları kabul etmiyor. Ağzını asla açmıyor. 3 kiloya yakın 1.5 yaşında olan tavşanımın sadece kemikleri kaldı. Hangi doktora götürsem adam akıllı bir şey diyen olmadı. Dişlerini çekersek rahatlar dediler.Ama tekrar çıkar mı bilmiyorlar. ( Ne diye Veteriner olmuşlarsa!)  Düzenli olarak baktırdım dişlerine. Törpülettirdim ama diş yapısının bozuk olduğunu söylediler. Biri bile tatmin edici bir şey demedi. Ne olur tavşandan anlayan veteriner tanıdığınız varsa bana iletişim bölümünden ulaşın!

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

7 yorum

  1. Hangi şehirdesin yazmamışsın ben ankarada tavşanım cicozu Ozan Akarsu kendisi aynı zamanda arkadaşım olur ona götürüyorum. Özellikle tavşanlar üzerine bir eğitimi var mı bilemem ama cicoz hastalandığında onun mudahalesiyle kurtardık. http://www.kukiveteriner.com/ linkini bırakıyorum istersen önce telefonla konuşun. Onun haricinde Üniversitelerin hayvan hastanelerini deneyebilirsin ankara üniversitesinin var mesela Bulut için çok üzüldüm umarım kısa zamanda sağlığına kavuşur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben istanbuldayım ama hiç sorun değil. Onun yaşaması için elimden geleni yaparım uzak olması sorun değil. Genelde türkiyedeki veterinerlik fakültelerinde tavşanlar üzerine eğitim verilmiyor. Anlayan birini bulmak çok zor. İstanbul Universitesine bağlı veterinerliğe götürdüm ama dişleri tekrar çıkar mı bilmiyorlarmış. Pazartesi amliyat için gün verdiler ama korkuyorum :( yardımınız için çok teşekkür ederim. Sabah hemen iletişime geçeceğim Ozan Bey ile. İnşallah iyi olur

      Sil
  2. İnşallah iyi olur. Hiç bilgim yok :(

    YanıtlaSil
  3. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
  4. Tavşanım pamuğu kaybettim Yıllar önce.Balkondan baktığımda yerde öylece titriyordu.O gün,o çığlığım gözümün önünden hiç gitmedi.Çok iyi anlıyorum seni😭😓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm gerçekten 😔 başınız sağolsun. Ben hiç dayanamam böyle şeylere duygulandım yine. Çok seviyorum tavşanları 😔😔😢

      Sil