Tutsak Sevdama Ulaşamayan Mektuplar 2

by - 11:58:00


Sevdiğim;
Sana hala kızgınım. Günler oldu sen gideli, özlemin birikti. Sen özledin mi beni ? Ben çok özledim. Özgürlüğe hasret olduğum gibi hasretim sana. Ulaşmadı sanırım diğer mektubum. Ulaşsa yazardın biliyorum. 'Seni seviyorum kadınım' derdin. En çok sesini özledim. İyi misin oralarda ? Babanın arkadaşları ile aynı koğuşa koymuşlar seni. Biraz olsa rahatladı içim. Sana sarılmayı özledim. Gerçi hep rüyalarımda sarıldım sana. Sana bir kere sarılamadan aldılar seni benden. Bekliyorum, geleceksin ve çıktığın gibi sarılacağım sana. Rüyamda gördüm yine bizi. Sarılmıştın. Hiç bilmediğim kokunu ilk kez rüyamda hissettim. Sigara yaktım yine,çok içiyorum bu aralar. Sana benzedim iyice...
  Bulut tavşan seni özledi. Hem artık Adını duyunca kıskanıp oraya buraya saldırmıyor. Hayvan dersin ama farkında her şeyin. Derdimi sadece ona anlatıyorum. Başkalarına anlatsam anlamıyorlar. Acı çekiyorum sevgilim. Özlemin biriktikçe içimde, ona buna saldırıyorum. Güzel haberlerim var sana. Levent'le konuştuk, ayarladık her şeyi. Sen çıkar çıkmaz kaçırıyorsunuz beni. Yeter bu kadar hasret! Ona göre hazırla kendini. Vermezler bizimkiler beni sana biliyorsun... Ve nasıl oluyor bilmiyorum ama içerideyken bile beni sinir etmeyi başarıyorsun. Geldiğin zaman kız arkadaşların mezarda olabilir! Bu habere hazırlıklı ol. Hayır yani ne diye duvarına yazıyorlar. Onlara mı kalmış seni savunmak. Yuh yani böyle bile trip atıyorsun diyecek olursan evet ben atarım. Ben Elif'im. Senin Elif'in... Kıskancım oğlum ben. Seviyorum, kıskanıyorum. Benimsin sonuçta... Her şey bir yana sevdiğim benim umudum var. Umudunu kaybetme olur mu ?  Eminim en kısa zamanda yanımda olacaksın ve yüzüne atacağım triplerimi. Seninle aynı gökyüzünü paylaşmayı özledim. Sen görüyor musun orada gökyüzünü ? 
Yarın Tekirdağ'daki evime geçeceğim. Silivri Cezaevine daha yakın olduğu için. Sana yakın olmak için. Aynı göğe bakalım olur mu sevdiğim ?
Kendine iyi bak.
Hasretle öperim.

11.02.16

Tutsak Sevdama Ulaşamayan Mektuplar 1


GRUP YORUM - Gel Ki Şafaklar Tutuşsun

karanlıklar içinden şafakla gel günle gel
kan ve barut içinden dirençle gel kinle gel
gel gülüm gel...

gel ki geceler çatlasın
gel ki şafaklar tutuşsun
bizim olsun alınterimiz hey
(bizim olsun emeğimiz hey)

yağmur sele dönende derelerden taş da gel
biz kavgaya giren de sevdalara düş de gel
gel gülüm gel...

doluşunca alanlar şehirde gel kırda gel
haykırınca zindanlar zincirleri kır da gel
gel gülüm gel...

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

2 yorum

  1. Hayal mi gerçek mi bilemedim. Allah kavustursun yine de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayesi de yakında blogda olacak. 40 günlük tutsak bekleme sürem oldu. Kulları burnunu sokmasa Allah tekrar kavuşturacak inşallah :)

      Sil