Yardıma İhtiyacım Var! Güncellendi!

by - 03:02:00

Arkadaşlar merhaba. Öncelikle ben çok takıntılı bir kadınım ve sizin yardımınıza ihtiyacım var bunun için.
Google+ kullanıcı adımı eski blogumun adı ile almıştım yıllar önce. Ama şuan bu durumdan çok rahatsız oluyorum ve kullanmak istemiyorum. Bu ad değişmediği için Google+ Profilimi silmek istiyorum ama Bloguma bir zarar gelmesinden korkuyorum. Bundan dolayı bloguma diğer mail adresimi yönetici yapsam, bu hesabı devre dışı bırakıp ve google+ profilimi silsem blog yazılarım gider mi ?
-
Merhaba arkadaşlar denedim ama. Google+ profilimi sildiğim zaman ve geri giriş yaptığım zaman kullanıcı adı malesef değişmiyor. Başka hesaba geçersem değişiklik olmuyor ama takip ettiğim blogları düzenlemem tekrar zaman alacak. Sadece denemiş oldum. Olan Google+ kişileri ve topluluklarıma oldu onun haricinde bir eksi yok. Ne yapsam bilmiyorum şuan her şey karıştı.

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

10 yorum

  1. canım bir fikrim yok ama daha çok kişiye ulaşsın diye g+ da paylaştım... umarım bir dönüş olur... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim destek için. Sevgiler 😊

      Sil
  2. Merhaba :) Benzer bir konudan bende muzdaribim. Postunuzdaki cevapları takip edeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)) Dün gecenin üçünde bu konuya sardım iyice. Takipde kalın eminim bilen anlayan biri çıkar :)

      Sil
  3. Aynı şeyi ben yaptım. Dediğiniz gibi yeni profilinizi yönetici yapın ve eskiyi silin bir sorun olmuyor. Daha önce ben de yaptım ki bir sorun çıkmadı bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek içime sinmedi açıkcası. Ben Google+ profilimi silip tekrar kurmak istiyordum denedim ama kullanıcı url değişmiyor yine. olan topluluklarıma ve takip ettiğim kişilere oldu. Diğer hesabımı yönetici yaptığım zaman takip ettiğim bloglar olmuyor yine sıkıntı anlayacağınız. Sorun yaşadıkça hevesini kaybeden biriyim. bilmiyorum ne yapacağım.

      Sil
  4. İyi tarafından bakarsak blog keşif etkinliğinde olmuş oldu. Ben takip ediyorum sizi bana da herkesi beklerim.
    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de takibe aldım :)

      Sil
  5. Ben de yeni hesap acip digerini yönetimden cikarmistim ama fayda etmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef evet ama denemeden de bilemiyoruz. Yeni tecrubeler oluyor bize

      Sil