Bursa Kişisel Gelişim Zirvesi / 5 Mart

by - 12:55:00



 
Herkese merhabalar. Gençlik Durağı'ndan daha önce bahsetmiştim sizlere. 25.12.16 tarihinde yapmış olduğumuz Kişisel Gelişim Ve İletişim Zirvesi'nden Kaan Gülten - Röportajımı (TIK) sizlerle paylaşmıştım. Sertifikalı eğitim programlarına öncülük eden Gençlik Durağı Kişisel Gelişim Zirvesi ile 5 Mart Pazar günü alanında uzman konuşmacı kadrosu ile Bursada sizlerle.


 Katılacağınız bu zirvede alacağınız sertifikalarla, iş hayatında rakiplerinizin bir adım önünde olmakla birlikte dopdolu bir CV ile iş verenin tercihi olun.

Kişisel Gelişim Zirvemize Katılacak konuşmacı listemiz ve verilecek sertifikalarımız;

 ✔Ataman Özbay (Dünyaca Ünlü İş Adamı, Islak Mendilin Mucidi)
◾Liderlik ve Girişimcilik

✔Burak Gerçek ( TRT Spikeri)
◾İş ve Sosyal Hayatta Hitabet Teknikleri

✔Fırat Çakır (Ünlülerin Yaşam Koçu)
◾Motivasyon ve Başarı Adımları

-Verilecek Sertifikalar
✔Liderlik
✔Motivasyon
✔Girişimcilik
✔Hitabet

Seminerimiz Plaza16'da yapılacaktır. 5 Mart Pazar günü 12:00 - 18:00 saatleri arasında gerçekleşecek seminerimize katılmak için sosyal medya hesaplarımdan ya da iletişim bölümünden bana ulaşabilirsiniz.

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

4 yorum

  1. güzeel bir etkinlik olacağa benzer...

    YanıtlaSil
  2. Keşke yakın olsam da gitsem dedirtti. Bilgilendirme için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hiç üzülmeyin yavaş yavaş türkiye de yayılıyoruz :) Rica ederim :))

      Sil