Liderlik Ve Girişimcilik Zirvesi '17 / 25 Şubat

by - 15:32:00

Herkese merhabalar. Gençlik Durağı'ndan daha önce bahsetmiştim sizlere. 25.12.16 tarihinde yapmış olduğumuz Kişisel Gelişim Ve İletişim Zirvesi'nden Kaan Gülten - Röportajımı (TIK) sizlerle paylaşmıştım. Sertifikalı eğitim programlarına öncülük eden Gençlik Durağı Liderlik ve Girişimcilik Zirvesi ile 25 Şubat Cumartesi günü alanında uzman konuşmacı kadrosu ile tekrar sizlerle.

 Liderlik Ve Girişimcilik Zirvemize Katılacak konuşmacı listemiz ve verilecek sertifikalarımız;


✔Savaş Yılmaz (Yeşil Ay Genel Müdürü)
◾Liderlik ve Etkin Yönetim Teknikleri

✔Faruk Acar (Andy-Ar Yönetim Kurulu Başkanı)
◾Algı Yönetimi ve Araştırma Teknikleri

✔Özel Oytun Türkoğlu (Markör Grup Başkanı - İş Adamı)
◾Türkiye'de Girişimci Olmak

✔Aslı Şafak (Haber Spikeri - Yazar)
Kişisel Markalaşma

-Verilecek Sertifikalar
✔Liderlik
✔AR-GE
✔Girişimcilik
✔Kişisel markalaşma



Seminerimiz her zaman olduğu gibi Prof. Dr. Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi'nde yapılacaktır. 25 Şubat Cumartesi 12:00 - 18:00 saatleri arasında gerçekleşecek seminerimize katılmak için sosyal medya hesaplarımdan ya da iletişim bölümünden bana ulaşabilirsiniz.


ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

0 yorum