LR Health & Beauty Systems

by - 11:29:00


Herkese merhabalar. Şubat ayının başında LR ailesine katıldım. İlk teklifimi 2 yıl önce almıştım ama o zamanlar bu kadar bilindik bir şirket olmadığı için teklifleri reddetmiştim. Bu ay okuldan hocam bana bu teklif ile gelince kabul ettim ve bana geliş fiyatı ile 99 TLlik sipariş vererek kendi işimi kurdum diyebilirim. Belki bilenler vardır ama bilmeyenler için öncelikle şirketi tanıtmak istiyorum.



 LR Health & Beauty Systems, 1985 yılından beri Almanya'da faaliyet gösteren bir güzellik ve bakım firmasıdır. Tüm ürünler Almanya'daki üretim tesisinde üretilip, dünyadaki pek çok ülkede Network Marketing sistemi ile iş ortakları tarafından satılır. LR Health & Beauty Systems'ın en büyük farkı, hayvanlar üzerinde test yapmaması, ürünlerin içerisinde paraben, minarel yağ ve türevleri gibi sağlığı tehdit eden kimyasallar içermemesidir. Tüm ürünleri vegandır. Tüm ürünlerin en temel içeriği, yüzyıllardır sağlık ve kozmetikte kullanılan 'ALOE VERA'dır.
Eee böyle olunca daha ne duruyorum ki diyerek kayıt oldum hemencik.




Üye olduğunuz an size geliş fiyatından ilk siparişinizi veriyorsunuz. Ben merak ettiğim ürünleri aldım.
Aloe Vera serisinden:
- Aloe Vera Deo Roll-on
- Aloe Vera Box Set
Ve Microsilver Plus Diş Macunu
Ürünler ne kadar pahalı gibi gözükse bile Size geliş fiyatından olunca daha uygun fiyatlara alıyorsunuz.

Bunlar da daha dün elime oluşan son siparişlerim.
 2 Adet Aloe Vera Deo Roll-on
3 Adet Aloe Vera MSM Vücut Jeli
3 Adet Aloe Vera Thermo Losyon


Açıkcası ben üye olmanın bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Diğer firmalar gibi oyalar, uzun sürer, sipariş vermek zordur falan derken bu kadar zor olmadığını anladım.
Nasıl üye olabiliriz ?

ÜYELİK; LR iş ortağı olmak tamamen ücretsizdir. Minimum 99 TL ( iş ortağı alış fiyatı) alışveriş ile iş ortağı olabilirsiniz. İş ortağı olduğunuz zaman tüm ürünleri %40 kar marjı ile alırsınız. Satış yapma ve sipariş verme zorunluluğu yoktur.  %40 kar marjının yanında sizin ve ekibinizin (üyelerinizin) toplam cirosu üzerinden prim kazanırsınız ve primleriniz her ay hesabınıza yatar.
 Ve bunların yanında belirli basamak ve belirli puanlar ile size: Saat, Tablet, Telefon ve Araç imkanı sunan mükemmel firma.
 İsterseniz kendi ihtiyaçlarınızı almak için, isterseniz de 99 TL ile risksiz bir iş kurmak için üye olabilirsiniz.
Ben iş kurmak için üye oldum diyebilirim çünkü kimse bana 99 TL ile iş kurma imkanı veremez. Hediye olarak 600 TLlik bir saat, telefon ve araç veremez.
 -


Bundan sonra LR alışverişlerinizi benden yapacaksınız!! Adamı deli etmeyin geliş fiyatına veriyoruz.
Yalnız güzel başladım sonunda atara bağladım yine. Deliyim ben biliyorsunuz. Çok şey etmeyin.

Sipariş vermek isteyen arkadaşlar için Buraya link koyuyorum.



 Ve son olarak İstanbul'daki blogger arkadaşlar ile buluşup, hep birlikte LR ürünlerini deneyimlemek ve tanıtmak isterim.
Ürünler hakkında bilgi almak ya da üye olmak için ;




ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

8 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ❤️

      Sil
  2. HAYIRlı olsun! Ben şu network işlerine pek güvenmiyorum lakin umarım istediğin gibi olur herşey ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Haklısınız bazı şirketlere güven olmuyor ama 3 yıldır bu işin içindeyim ve aynı zamanda Oriflame de yapıyorum. Şuana kadar güven yıkan bir sorun ile karşılamadım :)

      Sil
  3. facebookta var bikaç arkadaşımız görüyom lr ci.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah haklısın valla Deep onlara ben de katıldım en sonunda fazla baskıyı kaldıramayıp :))

      Sil
  4. Hayırlı olsun :)) Blogunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim <3 makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende takibe aldım :)

      Sil