Psişik Güçlerimin Olduğunu Düşünüyorum!

by - 13:24:00

  
'Ya kızım salak mısın ? yürü git.' diyeceğiniz bir açıklama yapacağım şimdi.
Psişik güçlerim olduğunu düşünüyorum!
Her insanın psişik güçleri vardır ama kullanmasını bilemez malesef. Ben bu durumun 13 yaşından beri farkındayım ve hep üzerinde durdum. Ailemde bulunan büyük falcılardan geçtiğini düşünüyorum. Çok inançlı bir insan olduğumu söyleyemem ama Metafizik hep ilgimi çekmeyi başardı. Babamın babaannesi mısırdan alınan bir köleymiş ve bu büyük babaanne aileye katıldıktan sonra bu tarz şeyler daha çok görülmeye başlanmış. Mesela beni eğiten büyük halayı fal için bu büyük babaanne eğitmiş. Bence tüm iş büyük babaannede bitiyor! Normal değil çünkü baktığımız her falın çıkması. Benim psişik güçlerim sadece fal değil malesef. Durugörüm çok fazla açık. Çoğunlukla olacak şeyleri rüyamda yaşıyorum. Benim telefonum tüm gün sessizdedir, uyurken bile çalan telefonu hissedip uyanıp açıyorum. Bu durum mesaj geldiği zamanda aynı. 3 gün içinde eski sevgilim yazacak diyorum mesaj geliyor. Bunları çok özlediğim dediğim insanlar akşamında bize geliyor. Gözümü kapattığım zaman farklı şekiller görüp onlara yönelebiliyorum. Sizlerin göremediği varlıkları görüp, hissedebiliyorum.
Bunlar normal şeyler mi? Ben mi abartıyorum bilmiyorum. 
Genel olarak yaşadığım olaylar ve gördüğüm varlıklar normal değil gibi geliyor. Benim burada anlattıklarım en basit şeyler. Genel olarak geceleri yaşıyorum bu tarz şeyleri. Uykuya dalacağım sırada 1,5-2 saniye gibi bir sürede gözümün önünde bir olay beliriyor, görüyorum ve kısa süre sonra onu yaşıyorum.  Sizler de bu tarz şeyler yaşıyor musunuz ? 
Kendimi bildim bileli bu tarz şeylere hep ilgim vardı özellikle mistik şeylere... Yasak olan şeyler her zaman ilgimi çekti. Gizli ilimler kitabı gibi, büyü gibi vs. Tarot kartları ile yaptığım büyüleri Tarot Falı Ve Büyüleri yazımda bahsetmiştim. Hislerin enerjisi ile yapılan bir eylemler olduğu için zararlı olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Çok sinirli anıma denk gelindiği zaman %97 oranında ettiğim beddualar kesinlikle tutuyor. Yaşadığım olayları anlatmak isterdim ama rahatsız olacağını düşündüğüm insanlar mevcut, bundan dolayı o konulara girmek istemiyorum. 
Korkmak kelimesini 13 yaşında hayatımdan çıkardım. Korkumu yenerek bu şeylerin üzerine yöneldim ve yöneleceğim. Bu tarz değişik özellikleriniz varsa üzerine gitmenizi tavsiye ederim. İlk gördüklerim ile son gördüklerim arasında dağlar kadar fark var. Gün gelir kafayı sıyırdı diye duyarsanız bu yüzdendir. Şuan bile normal olduğumu düşünmüyorum. Hangi normal insan buraya bunları yazar ki ? 

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

21 yorum

  1. üniversitede benimde bir arkadaşım vardı aynı senin özelliklerini gösteren...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek olmamak sevindirdi açıkcası. Kendimi garip hissediyordum :(

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yaa bilmiyorum bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi ama çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. İlk defa yabancı bir dizide böyle bir karakter izlemiştim. Gerçekte olmaz sanıyordum ama şu an şok oldum. Ne diyeceğimi bilemedim. Bu çok özel bir durum sanırım. Aslında çokta ilgimi çekti. Bu konuda daha detaylı bir yazı yazacak mısın? Merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel bir durum mu bilmiyorum ama değişik ve normal olmadığı kesin bir durum. Ben aslında yaşadıklarımı anlatmak istiyorum ama rahatsız olan insanlar olacağını düşünüyorum. Bu yazıyı bile yazında takipten çıkan ve kaçan insanlar oldu. Ama istek gelirse yaşadıklarımı anlatırım tabiki. 😊

      Sil
    2. Kaçanlar mı? Bu da ilginçmiş. Burası senin bloğun anlatmak istersen seni dinleyen birileri mutlaka çıkacaktır. Benim gibi :)

      Sil
    3. O zaman yazmaya başlıyorum :)

      Sil
  4. İspatı ve gerçeklik payı olmayan kısacası bilime ters gelen hiçbir şeye inanamam lakin; anlattığınız bazı şeyler bilim dışında olmayabilir, bunuda söyleyeyim. İlaveten gel gelelim ben; hiçbir dine ve samevi varlığa inamam-mensubuda değilimdir. Örneğin: Cennet cehenneme inanmam lakin onlar senin içindedir. Sizin bahsettikleriniz belki beyin dalgalarının işlevi vesaire olabilir(bazıları)
    Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız, bu beyin dalgalarını araştırdım inceledim olabilitesi var. Dinlere, cennete ve cehenneme bende inanmıyorum ama inandığım şeyler sadece gördüğüm şeylerden oluşuyor.

      Sil
  5. şu gördüğün varlıkları annatsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmaya başladım bile yakında yayınlarım :))

      Sil
  6. Telepatik sezgilerin güçlü demek ki olumlu yönde geliştirebilirsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir. Aslında uzun zamandır üzerine araştırma yaptığım konu ama bir türlü bir kalıba orturtamadım :)

      Sil
  7. Algıların açık düşüncelerini aktarabiliyor ve hissettirebiliyorsun bu güzel birşey telepatik bir durum olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet araştırmalarım sonuca bende bu sonuca vardım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Bazı özellikler bende de var özellikle hislerim fakat aktarmada zorlanıyorum işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer üstüne gider ve çalışmalar yaparsanız yavaş yavaş aktarmaya başladığınızı görebilirsiniz :)

      Sil
  9. Yalnız Değilsin ! Bende varım :D İnsanların ne düşündüğü zerre kadar umrumda değil 10 yaşındayken bir rehber tarafından yardımcım var. Siz ona fısıldayan melek diyebilirsiniz. Neyse ben o zamanlar çok küçüktüm lan acaba kendi kendime mi konuşuyorum diye böyle kafa gidip geldi. Neyse sonra alıştım bir süre sonra. Zaten dediğim gibi kafamda sorular olduğu zaman veya bir kararda kararsız kaldığım zamanlarda benimle konuşuyor adeta bir rehber gibi işte. Neyse ben sonra bir merak saldım metafiziğe deli gibi araştırmalar yapıyorum işte enerji nedir aura nedir falan diye. Bu arada şifacı yeteneğim de var benim. Üstümde çok büyük enerji var yani. Onları atmak için ya bağırmam gerekiyor yada ağlamam. Ben madem öyle o zaman açılsın kalp gözüm böylece olayları duru bir şekilde idrak edeyim dedim. Başladım Allaha yalvarmaya Allahım nolur benim göz perdelerimi aç diye. Neyse ondan sonra rehberim henüz bunun için hazır değilsin çok korkarsın bu senin için çok tehlikeli olabilir dedi. Tamam dedim mantıklı geldi çünkü düşünsenize etraftaki cinleri ve ruhları görebilecektim ve bu bence çok korkunç olabilir. Neyse Rehberim bir amacımın olduğunu söyledi ve benim gibi birçok insanın olduğunu ve yardımlaşmak ve sevgi çemberinin içinde bulunmak için bu özelliğim doğmuş. Öyle işte CANIM

    YanıtlaSil
  10. Ben aslında ikinci yazını bekliyorum daha detaylı anlatmanı kendi adıma isterim. Benim doğuştan böyle bir yeteneğim yok hepte merak etmişimdir. Kişisel gelişim eğitimlerini sık aldığım sıralarda reiki kanalımı açtırmıştım kendi ağrılarımı çoğunlukla geçiririm. Bu bile bana büyük bir nimet gibi gelmişti. Gerçi fazlasını ister miyim o korkuyu aşabilir miyim onu bilemedim ama dediğim gibi devam yazını merakla bekliyorum. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. bence bu konuda kendinizi hafife almayın. oldukça kapsamlı bir sanal ağ kurmanıza bakılırsa psişik yeteneğiniz hiç de azımsanmayacak nitelikte :)

    başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil