Sevgili Kriterlerim

by - 15:48:00

Tam olarak değil, biraz benziyor.

Herkese merhabalar. Her kadının olduğu gibi aradığım adamı bulmakta zorlanıyorum. Genel olarak çevrem de adam dolu ama aradığım gibi değiller. Bundan dolayı sevgilim olmuyor ve arkadaşca takılıyoruz.Niye böyle bir yazı yazdım bilmiyorum ama gerekli olduğunu düşündüm heralde. Daha fazla uzatmadan hayalimdeki sevgiliyi anlatayım sizlere.


İlk önceliğim 30-35 yaş arası. Biliyorum, fazla büyük değil mi ? diyeceksiniz ama olgun seviyorum.
Kasli erkeklerden asla hoşlanmam. Adam dediğin göbekli olur. göbeksizler dikkatimi çekmiyor malesef. (koyduğum fotoğrafı boşverin!)
Benim için sakal, bıyık ve saç çok önemli. Ama saç için orta kararı bulamadım. Ya kel seviyorum ya da uzun saç. değişiyor sürekli bu madde.
Boyu 180-190 olsun takıntım yok. 157 boyumla asla öyle bir adam istemem zaten. 170-175 benim için ideal.
Yaşam tarzımız ve siyasi görüşümüzün aynı olması önemli. Ben gecenin bir yarısı eğlenmek istediğim zaman alıp beni bara ya da bir clube götürmeli benim sevgilim. Elimi uzatıp, yürü benimle eyleme dediğim zaman elimi tutup benimle direnmeli! Komünist ve Anarşik beyler ilk tercihimiz.
Çevre faktörü çok önemli. Kız arkadaşlara hayatta gelemem. hepsini yok etmenin yolunu illa ki bulurum. Çevresine zarar gelsin istemiyorsa fazla kız çevresi olmaması önemli.( Senin çevren de adam dolu diyecek olursanız eğer sevgilim olunca hepsini ortadan kaldırıyorum.)
Tercihen kendi işi olanlara öncelik tanıyorum. (Avukatlar uzak durarsa sevinirim)
Aslan burcu ile iyi anlaşan burçlar olursa iyi olur. Çok fazla takıntılıyım.
Beni olduğum gibi kabul eden bir adam olmalı. Değiştirmeye çalıştırdığını anladığım zaman zaten direk tekme vuruluyor.
Benimle Grup Yorum konserine gelip, türküler söylecek bir adam olmalı. Türkü dinlemeyen adamla asla olmaz!
Şakadan hoşlanmam genel olarak ciddi takılırım. Ben gibi olması tercihim.

Şimdilik yeterli diye düşünüyorum. Ahahaha!

Ben bu yazıyı neden yazdım ?
KOCA İSTİYOM GEL BENİ AL!


 Ahahahah şaka yapınca böyle iğrenç oluyorum işte. :) Her şey bir yana dursun canım lazım olur. Belki kısmetim falan açılır. Benden küçük arkadaşlarım evleniyor. Hayri'nin ' Almıycam seni, istemiyorum evlenmek.' dediği günden beri aylardır depresyondayım zaten. Gelmiş benden küçükler evleniyor. Evde kalmak kötü bir şey. Sonra böyle ilanlar verip koca arıyoruz. Pii bize! 



ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

11 yorum

  1. Yazı yazılmış artık, hayırlısı olsun diyelim..İnşallah aradığın gibi biri çalar kapını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah çıkar öyle biri 😊

      Sil
  2. taliplerimi bekliyoruum gelin yuva kuralım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah izdivaç blogu oldu artik burası 😂 aslında hiç böyle bir şey düşünmemiştim. Arada delilik esiyor. Taliplerimi bekliyorum 😂

      Sil
  3. hahhahh :) çok güldüm okurken kalbindekini hayırlı kılsın Allah :D

    YanıtlaSil
  4. Liste iddiali dilerim uygun bir aday çikar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çıkar, çok zor ama hayırlısı 😊

      Sil
  5. :D :D :D Şaka maka keyifli yazı olmuş. Siyasete olan ilginiz güzel bir şey tabii...(Bunu ilerde İstanbul 1.Bölge Milletvekili Adayı) olarak söylüyorum :D Arama kriterlerinizde çoğu hanımkızımıza göre garip tabii :)
    Her neyse umarım her şey gönlünce olur ne diyeyim... :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada şunuda söylemek isterim seni yeni takibe almış biri olarak sürekli olmasada(sıkıcı olaiblir çünkü) lakin siyasi-politik makaleler yazmayı bırakmamalısın ;)

      Sil
    2. Öncelikle çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :) Küçüklükten beri siyasetin içinde büyüdüğüm için bu kadar düşkünlüğüm var. Açıkcası politika üzerine yazı yazmayı bırakmayı düşünüyordum... Tekrar gaza geldim sayenizde :)Tekrar çok teşekkür ederim :)

      Sil