Yaşadığım İlginç Olaylar

by - 16:59:00

Herkese merhabalar. Bir önceki Psişik Güçlerimin Olduğunu Düşünüyorum! yazımda sizlere kısa başlıklar halinde yaşadığım şeylerin genellemesini yapmıştım. Gelen istekler üzerine yaşadıklarımı anlatma kararı aldım. İnanan var inanmayan var saygım sonsuz. İlk 13 yaşımdan başlayarak günümüze kadar yaşadıklarımı anlatmak istiyorum.





 Tekirdağ Yeniçiftlik taraflarını bilen bilir. Bizim evimiz deniz tarafına bakan değil, ovalara bakan tarafta hatta ovalığın ortasında. Toplam 10 ev varız ve kışın sadece biz, yazın 4-5 ev dolu doluyor. Evimiz müstakil ve 3 katlı olduğu için ben köy yolu tarafına bakan çatı katı odasını seçtim kendime. Odam küçük olduğu için bir yatak bir masa ve bir boy aynası anca koyabiliyorum. Masam camın önünde dururdu bu olaya kadar. Odam küçük olduğu için camımı büyük yaptırmıştım. Bir gece masamın başına oturmuş bir şeyler ile uğraşırken gözüm cama ilişti, kendi gözüm olduğunu düşünerekten fazla dikkat etmedim. Yüz belli değil sadece göz.  Biraz yana kayıp arkamdaki aynaya baktığım zaman benim gözlerim olmadığının farkına vardım. Cama döndüğüm zaman hala bana bakan gözler görmem o an irkilmeme yetti ve belli bir süre  sonra kayboldu. Aşağıya inmeye cesaretim olmadığı için telefonla ablamı aradım.(her korktuğum zaman bunu yaparım) Geldi anlattım. Babamla dışarı çıkıp gezdiler, baktılar kimsenin olmadığını söylediler. İnanmadılar açıkcası. Ama odama kimsenin ulaşmasına imkan yok. Ne odamın dışından boru geçiyor ne de alt katlarda demir var. Odama ulaşılma durumu yok yani. Bu olay böyle geçti.

22 Ağustos gecesi terastayız çok sevdiğim abim geldi doğum günümü kutlamak için oturuyoruz, eğleniyoruz her şey çok güzel. Sadece 3 ev oradayız hepimizin evleri yan yana. Boş olan evin önünde elektrik direği mevcut sarı ışık yanıyor.  Ama ışığın altında bir silüet belirdi belli bir süre sonra. Birinin olduğunu ya da gölge olduğunu düşündüm. Siyah, uzun ince olan bu silüet bir kadına ait gibiydi ama 2 metre var neredeyse. Oraya bakıp kafamı önüme çevirdiğim zaman kuzenim ile göz göze geldik oraya baktı ne var gibisinden aynı saniye içinde. Baktım yine oradaydı, kafamı tekrar oraya çevirip bir daha baktığım zaman yoktu. Gece kuzenimin yanıma gelip ' Baktığım yerdeki olan şeyi gördün mü ?' dediğim zaman 'Bir terslik olduğunu anladım. Baktığın yere baktım ama bir şey göremedim.' dedi kuzenim.
O zaman anladım ve yavaş yavaş farkına vardım bir şeylerin. Benimle iletişime geçmeye çalıştıklarını düşündüm çünkü baba tarafından 3 kişide olduğunu biliyordum. Araştırmalarım sonucu Falın onlara açılan en büyük kapı olduğunu öğrendim. Bu süre boyunca hep gölgeler görmeye başladım ve 21 yaşındayım hala görüyorum. Bazı kişiler göz yanılması dese bile onlarla aramda oluşan bağ ile geldikleri zamanı ya da gittikleri zamanı hissedebiliyorum.

İstanbul'a döndük. 2-3 ay sonra tekrar onları görmeye başladım. Uyandığım zamanlar bazen yatağımın ayakucunda oturmuş bir kadın görüyordum. Yavaş yavaş alışmış ve onlardan korkmamaya başlamıştım derken, bir gün uyanmış, kahvaltımı yapmış ve keyif yapmak için tekrar yatağıma geçmiştim. Bir süre sonra yatağımın altından biri vurdu. Yan komşudan gelmiştir dedim ilgilenmedim. Daha sonra 3 kere vuruldu ve yatağımın sallandığını hissettim. Sanırım ilk kez orada çok korkmuştum. Belli bir süre sonra annemlere seslendim, anlattığım zaman böyle bir şeyin imkansız olduğunu, yatağımın altında sadece ayakkabı kutularının olduğunu söyledi.

Olan şeyler tam bu olaydan sonra başladı. Baktığım tüm falların çıkması ve hislerimin kuvvetlenmesi gibi. Bir süre gece lambası ile uyudum çünkü karanlığın içinde olanlar beni düşüncesel olarak korkutuyor ve uyayamıyordum. Şuan bu sorunu  yendim ve bu olayların üzerine gitmeye başladım.

Tutsak sevdama ulaşamayan mektupları artık hepiniz biliyosunuz. Mektupları yazdığım kişi Hayri. Hapishaneye girdiği zamanlar ruhsal çöküntü ile huzuru meditasyonlarda buldum. Karanlıkta mumlar yakmak çok hoşuma gider ama yanlış yaptığım bir şey vardı. Aynanın karşısında meditasyon yapmak gibi. Ve bu durum o kadının yüzünü ilk kez net görmeme neden oldu. Meditasyonumu yaptım, ruhen ve bedenen rahatladım. Nedensizce ortam gözüme çok güzel gözüktü ve fotoğraf çekmek istedim. Aynadan fotoğraf çekerken, telefonda tam yüzü arkadan boynumun üzerinde duran şekilde ilk kez yüzünü gördüm ve o anın şoku ile telefonu attım ve ışığı yaktım.Bir süre o psikoloji ile karanlıkta gördüğüm yüzü rüyalarımda görmeye başladım. Öyle böyle zaman geçti gitti. Bu süre içinde hislerim iyice kuvvetlendi ve geldikleri zaman göremesem bile benimle aynı ortamda olduklarını hissedebiliyorum. Bana zarar verme gibi bir niyetlerinin olduğunu düşünmüyorum genelde yardımcı oluyorlar. Bilmediğim tek şey ise bazen kendimi kaybedip, Tanrıdan bir şey istermiş gibi onlardan isterken buluyorum ve genel olarak meditasyon sırasında oluyor bu. Bilmiyorum ben mi kendimi kaptırıyorum yoksa onlar mı beni kontrol ediyor. Genel olarak istediğim şeyler oluyor çünkü.

Tam olarak yaşadığım her şey bunlarla başladı. Bu zamana kadar bu varlıklardan toplam 3 tane farklı gördüm. Son 4 aydır bu tarz şeyler yaşamadım. Sadece diğer yazımda bahsettiğim gibi o özel hislerim olmaya başladı.

Fallarım %90 oranında çıkmaya başladı. Falına baktığım insanlara yeni iş teklifi alacaksın dedim, gün içinde dediğin çıktı diyerek geri dönüş yaptılar.
Sevgilinle ayrılmışsın dedim, baktığım gün terk etti kızı. Böyle şeyleri vb. şeyleri sürekli olarak yaşıyorum.

Ne zaman Hayri'yi düşünsem gün içinde yazıyor.
Ne zaman ortalık karışacak desem, Türkiye bir yerden patlak veriyor.
Ne zaman kötü bir şey hissetsem biri ölüyor.
Daha geçenlerde 2016'da evlenenlerin %80i boşanacak dedim tek tek haberleri gelmeye başladı. Bu aralar bu tarz şeyleri çok fazla yaşıyorum.

Siz merak ettiniz ben anlattım. Benim yaşadığım ilginç olaylar da böyle işte.
Olumlu ve olumsuz her tepkiye açık biriyim biliyorsunuz. Yazılan yorumları asla sorun etmiyorum. Umarım kendimi doğru bir şekilde ifade edebilmişimdir.Yaşadığınız bu tarz şeyler varsa bana ulaşın lütfen dinlemekten çok zevk alıyorum. Merak eden arkadaşlara teşekkür ediyorum, sizler için yazdım bunları.
Hoşçakalın.
(Bu fotoğrafı çok beğendim.Dursun burada)




 

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

9 yorum

  1. Ben okurken bile ürktüm. Sanırım bu gece ışık açık uyuyacağım. Çok mu cesursun? Yani gördüğün şeyler her neyse korkmamak mümkün değil. En azından benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası cesurluk mu tam olarak bilmiyorum. Babamın halaları sıklıkla yaşarlardı böyle durumlar onlardan da cesaret alarak korkumu yendim diyebilirim. Garip geliyor bazı insanlara ama bir yerden sonra alışıyorsun. İlk başlarda çok fazla korkuyordum ama zamanla yendim bu korkuyu.

      Ve bu yüzden anlatmak istemiyordum aslında, korkan ve irkilen kişiler olabiliyor :)

      Sil
  2. Seni tanımadan net bir şey söylemem olanaksız ama okuduğum kadarıyla şu kadıya varmam yetti:Senin psişik güç dediğin cinlerden başka hiçbir şey değil. Fal olayları gerçek değildir. Sendeki fal mevzusu tamamen cinlerin seni batıla çekme isteğidir. Hislerine gelecek olursak cinler insanın 6. hisleridir... Beni yanlış anlama sadece bilgilerim dahilinde düşüncelerimi paylaştım. Bu konuya hakim olarak daha fazla yardım edebilirim istersen. Bunun için bana ulaşman yeterli... tutkum.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyorum aslında ama onlardan asla rahatsız olmuyorum.Açıkcası ben öyle olduğunu düşünmüyorum bilmiyorum belki aileden gördüğüm için batıl gelmiyor bu tarz şeyler.Ben fallara inanan ve hayatına fallara göre yön veren biriyim ama teşekkür ederim :)

      Sil
  3. bunları korku gerilim filmlerinde duyuyoruz genelde ya. ama doğrudur bunları görmen. ya hayri sana nasıl yazıyor gün içinde yaa. bu gördüklerinin açıklaması olmalı evet bu konuda uzamanlar vardır. herhalde sende bir tür görü var. saykik denilen. ilginç evet. dur nette okumuştum bunlarla ilgili. rastlayınca söleyim. bu yazını da koyayım bloguma. bu gördüklerine dindarlar ne diyor acaba bir de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle Hayri beni aldattı ve sürekli gel git halinde. Ben de salak kabul ediyorum her seferinde iyi kandırıyor adam. Artık düşünmüyorum ama aklıma geldiği zaman o zaman içinde hemen mesaj geliyor. görüm çok açık farkındayım ama genel olarak kontrol etmeye çalışıyorum. Bazen deli olduğumu düşünüyorum. Normal değil çünkü. Ve açıkcası kimse inanmıyor bana ya da inanmak istemiyorlar. bundan dolayı gizli tutmaya çalışıyorum. İstek gelince yazdım bunları buraya

      Sil
  4. ne desem bilemedim şimdi resimler de cuk diye oturmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Bu gece bana uyku yok galiba çok merak ettim okudum ama inanılmaz korkuyorum böyle şeylerden ve çok inanıyorum.Korku filmi bile izleyemem ben aşırı derecede etkileniyorum 3-4 gün (abartısız) uyuyamıyorum.Fal konusunda fal baktırmayı çok severim her denen şeyin çıkmasını beklerim 😊Ama iyi bir falcı bulamadımmm maaleseff

    YanıtlaSil