2 Senelik Oriflame Maceram

by - 21:03:00


Herkese Merhabalar. Biliyorsunuz ki tüm geçimimi Network Marketing ile sağlıyorum. 2 sene önce katıldığım Oriflame Şirketinden bahsetmek istiyorum. Gerçi artık bilmeyen yok ama yine de kısa kısa bahsedeyim ben :)
 Oriflame 1967 yılında İsveç'te kurulmuş olup, 60'dan fazla ülkede faaliyet göstermektedir. Doğrudan satışta Avrupalı en büyük güzellik şirketidir. Dünya çapında 3,5 Milyonun üzerinde Oriflame Danışmanı vardır. Dünya Çocuk Örgütünün eş kurucusudur.
 O kadar Network Marketing şirketi ile çalıştım ama beni Oriflame bağlayan çok başka bir şey var. Özellikle ekibinde olduğum Direktörüm Saadet abla sayesinde çok güzel yerlere gelmeye hazırlanıyoruz. Neden mi ?

 Ben bu zamana kadar Oriflame'de 3% seviye üstüne çıkamayıp, sadece katalogdan satış ile çalışmalar yaptım. Ve böyleyken bile gerçekten çok büyük kazançlar sağladım. Örnek verecek olursam gezdiğim 10 yeri sadece Oriflame'den kazandığım para ile gezdim. Hiç üyem yokken bile bunu başarıyorum neden ekibim olmasın dedim ve daha düzenli çalışmaya başlayıp, daha çok insana duyurmaya karar verdim. Artık ekibimi kurmak istiyorum. Neden mi ? Daha çok sosyal hayata ihtiyacım var. İşten çok yeni arkadaşlara ve yeni bir aileye ihtiyacım var. 
 Oriflame'de her ürüne ait Başarı Puanı vardır. Seviye atlamalar bu puanlara göre düzenlenip sisteme giriliyor.

Ekibime annemi üye yaptım çünkü aylık olarak 340 TL olan belirli bir ücret sınırlaması var.. 340 TL'dan daha çok sipariş topladığım için önemli siparişleri hemen annemden verip,  kalanları kendi adıma verdiğim halde  3% seviyesinde bile 13,5 TL İskontodan düşüyordu. Yani verdiğim siparişlerin %30 kar haricinde 13,5 TL cebime kalıyor.
 Ben çevresi olmayan Asosyal bir insandım son 3 aya kadar. Oriflame sayesinde çok güzel arkadaşlıklar kurdum. Ben yapamam, çevrem yok derdim hep. 500 TL sipariş verip %30 karına ek olarak hediyeler bile aldım. Hiç çevrem yokken sadece internetten bu kadar satış yapmayı başardım. Ben yapabiliyorsam, Sen de yaparsın!
Sadece Katalogdan satış yaparak bile cep harçlığınızı çıkartabiliyorsunuz.
Hiç ummazken başardım!
 Oriflame ailesi çok çok farklı benim için :)
Ekibime katılmak isteyen herkese kapım sonuna kadar açık :) Ücretsiz ve satış zorunluluğu yok.
Şimdi Oriflame'e katılın! (Katılanlara hediyelerim var!)

Sipariş vermek isteyen arkadaşlar için; ORİFLAME MART KATALOĞU

Son olarak eklemek istiyorum Nisan ayında Blogger arkadaşlara Oriflame ürün gönderimi yapmak istiyorum. Ürün isteyen arkadaşlar ORİFLAME.ELİFTOBUR İnstagram hesabım ile iletişime geçebilir.
Sizleri seviyorum!



ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

2 yorum

  1. bende kendime ürün almak için üye olmuştum hiç uğraşmadığım halde cüzi de olsa kar kazandım.
    Sana başarılar

    YanıtlaSil
  2. Oriflame Ailesine katılmak ve tüm merak ettikleriniz hakkında bilgi edinmek isterseniz lütfen http://oriflameüyelik.com web sitemizi ziyaret ediniz.

    YanıtlaSil