Geçen Sene Bugün

by - 15:23:00


Merhaba.
Geçen sene bugün bir aşkın bitiş günü. Hayri'nin beni sevmediğini öğrendiğim gün... Oysa ki 11 Martta hapisten çıkınca ''Her gece seni düşündüm'' demişti. Saftım inandım. Ben 40 gündür yasını tuttuğum adam için her şeyden vazgeçmiş biriydim. Evet her şeyden! İşimden, ailemden, tavşanımdan, eğlencelerimden... İlk olarak mide küçülmesi ile başladı, kemik zayıflığına kadar gitti. Aylarca depresyonu atlatamadım ve 4 ay evden hiç çıkmadım. Bunların hesabını verebilir misin ?
''Sevilmedik" diye yakınıp duruken, seni seveni niye kaybettin o zaman ? Ben seni çok sevdim. Her şeyden çok. Sevgimi kullanışının hesabını nasıl vereceksin peki ?

Sevmiyordun niye seviyorum dedin ? Sevmiyordun niye evlilik hayalleri kurdurdun ? Sevmiyordun niye hayatına aldın ? 
Dilerim ki seveni sevmeyenler hiç sevilmezler. Dilerim ki asla mutlu olmaz. Dilerim ki mutsuzluklarında boğulup giderler.
Eskiden sevdiğim adamın mutsuzluğundan artık zevk alıyorum. Onun mutsuzluğu ile mutlu oluyorum. Nefretten ve kinden beslenen bir insana dönüştüm.
Geçen sene bugün güçsüzdüm. Artık güçlü olan benim ve güçsüz olan Hayri . Nefretimin ve kinimin tek hedefi Hayri. Güçlü benim ve onu nefretimle boğacağım!
Bugün doğum günü... 37 yaşına girdi. Geçen sene bu zamanlar yoktum, şimdi yine yokum.


İlk kez kısa bir yazı yazdım ama içimi dökmeye çok ihtiyacım vardı. Buradan başka bir şeyim yok. Çoğunuzu tanımıyorum ama Hayri'den daha çok seviyorum sizi.
Mutluluk ve sevgi ile kalın...

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

4 yorum

  1. Gerçek bir olay mı bu Canımcım 😕❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef gerçek... Önceki yazılarımda hep bahsetmiştim. Hatta tutsak sevdama ulaşamayan mektuplar adlı bir seri yazı mevcut :)

      Sil
  2. Valla beni sevmeyen ne zkkıma gidiyosa gtsin bırak gittigi yerde de birileri zıkkıma gönderir elbet 😃 üzülme ama kıyamam deymez valla. 😘

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil