20 Mart 2017

Son Zaman Yoğunluğu

Herkese merhabalar diyerek klasik açılışımı yapıyorum arkadaşlar. Yazım yanlışlarım olabilir, telefondan yazıyorum.  Evde internetim yok. Kusuruma bakmayın lütfen.
Son zamanlarda gereğinden fazla yoğunum ve böyle olunca yorgunluk kaçınılmaz oluyor...
Babam emekli oldu İstanbul'dan çok Tekirdağ'da olacağız artık. Oraya yerleşeceğiz gibi bir durum söz konusu... Benim durum zaten ortada anlamışsınızdır son paylaşımlarla reklama boğdum sizi. Tekrar özür dilerim :( Ama ablamla birlikte o seminer işlerinden para kazanmaya çalışıyoruz.
Bir yandan seminerler bir yandan Tekirdağ'a gidecek eşyalarım arasında kayboldum diyebilirim. Odamda adım atacak yer yok. Odayı sökünce ne kadar gereksiz eşyalarım olduğunun farkına vardım ve bunları atmak yerine ikinciel olarak hayata geri döndürmeye karar verdim. Başaralı oldum ilk günden 11 ruj sattım. Çürüyeceğine başkaları kullansın...
Bunların yanında ne mi oldu ? Vazgeçtiğiniz an gelir ya sevdiğiniz, aynen öyle oldu. Hayri geldi. Kabul ettim mi ? Hayır! Ben tükürdüğümü yalamam. Denediğimi denemem hadi naş canım! dedim desem yalan olur yine süt dökmüş kediye dönüp konuştum. Adamı görünce eriyorum abi! Nefret ve sevgiyi aynı anda yaşıyorum resmen. Ama dönmem! İhaneti kabul edemem.
Bunca yoğunluğun arasına Oriflame yaparken LR soktum. Oriflame 2 senedir yaptığım iş ondan olsa gerek, daha çok emek ve daha büyük ekip var sonuç olarak onun üzerine daha çok yöneliyorum. Cumartesi onun toplantısındaydım. onu ayrı ve uzun bir şekilde yazacağım müsait bir zamanda.
Yeni iş teklifleri almıyor değilim ama Network Marketing işini daha çok seviyorum. Diğer teklifleri hep geri çeviriyorum. Yattığınız yerden para kazanmak çok güzel arkadaşlar. Kucakta bilgisayar, bir elde tablet bir elde telefon. Ohhh gel keyfim gel. :)

Kısaca neden yazamadığımı aktarayım istedim. Buraya yazmadan rahatlayamıyorum biliyorsunuz. Özlüyorum burayı :( 123 kişi olmuşuz, nasıl mutluyum anlatamam. Önümüzdeki hafta İnstagram Oriflame satış hesabımda bir çekiliş başlatacağım. Onun için Oriflame yazımı bu hafta hazırlamam gerek çekilişten ilk sizin haberiniz olacak ve Blogdan gelenlere +2 hak vereceğim :)
Son 2 haftadır bende durum bu. Bahar geldi biliyorsunuz, ablanız fotoğrafçı. Her ne kadar blog için evde çektiği fotoğraflarda başarılı olamasa bile ablanız düğün fotoğrafçısı. Böyle Evlenecek, nişanlanacak ve kına olayları falan olursa haber verin, Bir yarım altına hallediyoruz işi daha uygununu bulamazsınız :D

Şaka falan bir yana olası bir durumda yardımcı olabilirim. Ekipman vs. her şey hazır. Albüm basılacak yerimiz mevcut. Blog indirimi uygularım. Yine konulardan konulara atlıyorum siz biliyorsunuz huyumu doğal insanım instagramda takip edenler bilir.
Ben çok konuştum yine gideyim artık.
Hoşçakalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder