Zamanın Bana Öğrettiği Şeyler

by - 16:27:00

(NURSEN YILDIRIM- ULAN)

  Merhabalar canlar.
  Zamanın bana öğrettiği şeylerden bahsetmek istiyorum biraz. Hayri ile ayrıldıktan sonra çok ağır şekilde geçirdiğim depresyonu tamamen üstümden attım diyebilirim. Aramıyorum artık, profillerine girip bakmıyorum da. Gebersin lanet adam, ne görmek ne de duymak istiyorum. Zaten birkaç güne tutsak sevdama ulaşamayan mektuplar'a son vereceğim. Henüz bitmedi 41 mektup daha var ama biz biteli 11,5 ay oldu. Artık boş yere beklemeye gerek yok diye düşünüyorum.

  Bu 11 ayın bana kattığı o kadar çok şey var ki... En önemlisi umursamamak sanırım. Dünya yansın umrumda değil havasına bürünmüş durumdayım. Siyasetten falan elimi kolumu çektim sosyal medyada takip eden arkadaşlar bilirler. Umursadığım tek şey Hayri ile aramıza giren kişilerin mutsuzluğu. Bu bana o kadar çok güç ve mutluluk veriyor ki... Onların mutsuzluklarından mutlu olmaya başladım diyebilirim. Zaten yapısal olarak kinci bir insanım. Ama hepsi beddualarımdan nasibini alıyorlar. Buraya girip okurlar çünkü onlar yüzsüzler. (Hahahhaha)
  Beklemenin zaman kaybı olduğunu öğrendim. Bekle bekle nereye kadar! Gelmiyor adam niye bekliyorsun, niye zamanını onu bekleyerek geçiriyorsun ? (Salaksın Elif!) Onu beklerken hayatımın en önemli ve en büyük fırsatlarını kaçırdım. Hakkım asla helal değil.
  Ve en önemlisi insanlara asla güvenmem gerektiğini öğrendim. Evet bunu geç anladım ama anladım en sonunda. Herkesi kendim gibi sandım. Lan gerizekalı gidip 37 yaşındaki adama niye güveniyorsun ? Adamın niyeti ortada bile bile niye üstüne gidiyorsun. Adam gelip '' Seni istemiyorum, almayacağım''dedi sen niye bekliyorsun ? Madem sevmiyordun neden ben abi derken ''Seni seviyorum, abi deme bana'' dedin.
  Sanırım artık hayatın bana öğreteceği önemli şeylerden bazılarını yaşayarak gördüm. Yaşayınca anlarsın diyorlardı inanmıyordum. Büyük sözü dinleyip baştan vazgeçseydim keşke. Hayatımın ilk keşkesini yaşattı bana. Ben bu zamana kadar yaptığım, dediğim hiçbir şeyden asla pişman olmadım. Onu tanıdıktan sonra ilk pişmanlığımı yaşadım diyebilirim. Merak edenler vardı ''Tutsak Sevdamı'' böyle bir adamı sevdim işte. Ne kadar adam denilir bilmiyorum açıkcası... Bu adama ne HAKKIM ne de SEVDAM HELAL DEĞİL!
  Zaman bana daha neler öğretecek bakalım. Neler yaşatıp neler gösterecek. 21 yaşındaki biri için bunlar büyük bir şeymiş gibi geliyor. Çok dert doluyum bana kalsa buraya uzun uzun yazarım ama sonra sıkıldık yeter diyenler oluyor. Ben kimseyi kırmak istemiyorum. Buraya yazınca rahatlıyorum nedense. Dertlerimi dinleyip, öneriler sunan belli bir kitlem var sağolsunlar. Seviyorum sizi.
  Yine nelerle başladım, nelerle bitiriyorum. Gerçekten deli olduğumu düşünmeye başladım. Bir insan konudan  konuya anca böyle atlayabilir değil mi ? Neyse artık...

  

Her şey bu fotoğrafla başladı, bu fotoğrafla bitsin.
Mutluluk sizinle olsun.

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

4 yorum

  1. Tecrübeler... Ama yaş farkı oldukça fazlaymış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet... Fazla olmasını sorun eden insan değilim ama düşününce gerçekten fazla.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gerçekten listelerinde kendimi görmem beni mutlu ediyor :)

      Sil