30 Kasım 2016 Anısına...

by - 16:21:00

Herkese merhabalar.
Bitmek bilmeyen seriler başlatıyorum farkındayım ama bitmiyor işte 'Allah belasını versin, gebersin' desem bile içimde bitmeyen şeyler var hala. Unuttuğum an her şeyi baştan hatırlatan, anılar olan yerler var. Onunla yürüdüğümüz yollar, bindiğimiz tramvaylar, gittiğimiz kitapçılar...


Telefonum Samsung olduğu için 1 saat geri düzeltemedim hala  ama 11:12 değil 12:12.
Tam verdiğim saatte 12:00'da yanındaydım. Sultanahmet tramvay durağında bekliyordu beni. İnmeden görmüştüm onu ve kal geldi yani o an inence koşamadım ona... Aksine yavaşladı yürümem, aldığım nefesi bile hissedemez oldum. Bir buçuk sene sonra ilk kez görmüştüm onu. Hiç unutmam o anları. Sarıldığım an hissettiğim o kokusu... Düşünsenize yıllar sonra ilk kez sevdiğiniz adamın kokusunu öğreniyorsunuz. Bu dile getirilemez bir duygu, bunun tarifi yok.
Adam fotoğrafçı olduğu kadar kitap dükkanı da var. Kitap siparişlerini toplamak için Cağaloğlu'na yürüdük. Şimdi ki söyleyeceklerim onun unutmaması gereken ayrıntılar.
1. Beni ilk öptüğün yer Cağaloğlu'nda öptüğün yol.
2. Beni öptüğün o asansör.
İlk etapta bunları unutmaması gerek.
Ben hiç unutmuyorum mesela, unutamam da. Unutmayı istemem.
Kitapçılardan kitapları aldıktan sonra Eminönüne yürüdük. Tabi hava soğuk ve yağmurlu, ben yürümeye alışkın biri değilim biraz peşinden koşturur gibi oldu.
Eminönü- Cevizlibağ tramvayına bindik. Biraz ayı olur kendileri, cam kenarını kaptı... O an bu bile o kadar önemsizdi benim için çünkü istemsiz bir şekilde başımı omzuna yaslamışım, haberim yok. O yolu izlerken, ben onu izledim. Bana 2 kere baktı sadece onun haricinde hep yol. Ben yola bakmak istemedim. Bildiğim ve artık ezbere bildiğim yollar sonuçta. O an benim izlediğim tek yol sadece Hayri'ydi. Başka yola ihtiyacım yok o varken yanımda. Yol bitsin hiç istemedim ama Topkapı'ya gelmiştik bile. Neyse ki Topkapı tramvayına binecektik tekrardan. Ama inanın erken uyandığım için o kadar çok uykum vardı ki, fark ettiği zaman yanıma oturdu omzuna başına koyup uyumam için. Uyudum sanıyordu heralde ama uyumadım. Üşüdüğüm için elimi tutarken o an hiç bitmesin istedim. Dualar ettim bitmesin diye... Gaziosmanpaşa'ya geldiğimiz zaman benim Adamın Dükkana geçtik ayakta uyur halde. Ben ki öğlen 14:00 - 16:00 arasında uyanan insan bir adam için 09:00'da uyanmıştım. Fark ettim de her zaman fedakarlık yapan sadece bendim. Neyse konumuza dönelim. Bana elleriyle oralet hazırladı. Sevmeyen biri bile olsam onun yaninda her şeye evet diyen biri olduğumu fark ettim. Tüm evetlerim Hayri Bey için, evet... Yoksa Hayırcı bir insanım.
Şimdi yine ona sesleniyorum;
1. Bana sıkı sıkı sarıldığın dükkanını unutma, her dükkana girişinde bunu hatırla.
2. Beni dükkanda öpüşünü de hiç unutma, hep aklına gelsin.
3. Kaybettiğin hızmamı bulursan sakla olur mu ? Belki tekrar karşılaşırız ve sen ellerinle takarsın en sevdiğim hızmamı.
Bu yazıyı okursan ve sahaf bölümünde kaybettiğim hızmayı bulursan sakla. Sana tekrar gelmeye bir bahanem olsun. Sana gelmek için bahanelere ihtiyacım olacak.
Ben İstanbul'u terk ediyorum sevgili. Sanırım en çok senden uzaklaşmak ve seni unutmak için kabul ettim taşınmayı. Başka bir kadınla olsan bile seni sevecek birini hala kaybetmedin... Gel demene bakar her şey. Gel desen tüm düzenimi bozar gelirim. Ne kadar küfür etsem, beddua etsem bile hala seviyorum ve seveceğim. Ben gidince Sarıldığımız ve öpüştüğümüz yerleri unutma diye yazdım bu yazıyı. Gizli gizli okuyorsun biliyorum, sevdiğin kadın ben olmasam bile, hala bekliyorum seni. Hem son kez göreyim seni dediğin zaman ''Seni görmek istemiyorum" dediğime hiç aldanma. Her şey gururum yüzünden. Gerçi pek gurur kalmadı senden sonra ama gel desen gelirim. Yemin ederim gelirim. Yazacak o kadar şey varken, yazamamak. Bu arada sen seviyorsun diye rakı içmeye başladım. Şarap kadar hoşuma gitmese bile sen seviyorsun diye içiyorum. 30 Kasım 2016 Gününü hiç unutma olur mu ?
Neyse...
Hoşçakalın Blogger ailem, İstanbul ve sevdiğim adam.

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

8 yorum

  1. Çok duygusal bir anı, yüreğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Yapmamalısın.Kadınsın ve bence bunu asla yapmamalisin.Bırak ne hali varsa görsn.Sevmeyenin yanında durmanın adı Aşk olmamalı...Bu arada hikaye falan degl dimi bu.Rezil olmadim.dimi ben haha 😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %100 gerçek rezil olma durumu yok 😂. Yapmamaya calışıyorum ama olmuyor. Aşk olarak adlandirmiyorum ama seviyorum sadece. Yarın da yanina gideceğim benden salağı yok 😂😂

      Sil
    2. Ahh sen benim yanmda olcaktinkiiii 😀 az engel olmadim arkadaslarima.Saka bi yana bu saplanti oluyo bak.Amannn baska birimi yok sankilim gecmise postala hayriyi 😀 valla deymez bak haha 😀

      Sil
    3. Valla en iyisini demişsin.😀 En sonunda tekme vurmayı başardım. Bir kere kopunca olmuyor bir daha :D

      Sil