5 Ay Sonra İlk Kez Alışveriş Yaptım! (Aliexpress Ve D&R)

by - 15:26:00

Herkese kucak dolusu selamlar.
Mutluluğumun yanında üzüntüm de var. 5 ay sonra ilk kez alışveriş yaptım. Gerçekten içime oturdu diyebilirim. Aslında toplam harcadığım 50 TL bile değil ama para biriktirip işimi kuracağım diye asla ihtiyaç dışı alışveriş yok demiştim. Ve bu kurala fazlasıyla uydum. Ne giysi aldım, ne ayakkabı ne başka bir şey. Elimdekiler ile idare etmeyi öğretti bana bu kural.
Alışveriş yeminimi bozduran ilk şey meşhur "Kaş Usturaları" oldu. Ben alana kadar EveShop'lardan kalkmış. Nereden bulacağım diye düşünürken Aliexpress geldi aklıma. 3lü setlerden 3 paket sipariş verdim. Sen neyine güveniyorsun Elif! Hiç bilmeden denemeden, yorumlara bakmadan niye öyle fazla alıyorsun diye kızdım kendime. Ürün elime ulaştıktan sonra yersiz olduğunu anladım bu kuruntunun. Keşke 2 paket daha alsaymışım. Ne mükemmel şeymiş!
 Cildim çok kuru ve aşırı hassas bunu bildiğim halde yüzüme uyguladım. Krem bile kullansam ilk seferde aşırı tepki veriyor! Bu üründe de aynısı olacağını biliyordum ama yüzümde bulunan küçük tüyler beni çok rahatsız ettiği için denemeyi göze aldım. İlk uyguladığım zaman aşırı bir tahriş ile karşılaştım, bunun olacağını biliyordum ve direk yıkayıp Aloe Vera Box Set uyguladım. 2 gün geçtikten sonra silvilcelerden de kurtuldum. Artık dışarı çıkacağım zamanlar, çıkmadan önce uyguluyorum ve ilk etkiyi kesinlikle almıyorum. Kızarıklık bile olmuyor, pratik uygulaması ile can kurturan mübarek. Çok sevdim kendisini. 

 
Satın Aldığım Satıcı: AliExpress Kaş Usturası
Fiyatı: 0,54$

 Daha sonra kaktüsleri çok sevdiğim için ve dünya para oldukları için neden kendim üretmiyorum dedim. Girdim yine Aliexpress'e kaktüs tohumlarını araştırmaya. Toplam 220 kaktüs tohumu ve 20 Aloe Vera tohumu aldım. İnanır mısınız hepsine 9.1 TL verdim. Eminönü'nde bir domates tohumu 6 TL. Bu kaktüs yetiştiriciliğini ek iş olarak yapacağım. İşimi kurmama çok az kaldı buradan duyuracağım beklemede kalın!

 
 Satın Aldığım Satıcı:AliExpress Kaktüs ve Aloe Vera Tohumu
Fiyatı: Toplam 2.48$

Facebook'da gezinirken D&R reklamı çıktı karşıma. Yine 9.90 indirim kitapları. İnternet sitesinden asla alışveriş yapmam çünkü pek olumlu şeyler duymadım. Gittim Kıro Center'e. İnceyi anlayan anladı😂 Kale Center'den bahsediyorum. Neyse çıktım D&R mağazasına istediğim Girişimcilik Öyküleri kitabını buldum ve kaptım. Metis 2017 ajandasını hep merak ediyordum. Kasada görünce bir tane de ondan kaptım hemen.


 

Alışveriş yeminimi böyle bozdum. Bunun üzerine 5 ay daha alışveriş yapmam sanırım. Birikim yapma işini çok sevdim ve çok faydasını gördüm. Tarot ile tekrar yakınlaştık, enerji patlaması yaşıyoruz ve bu güzel enerjiyi tarot büyüsü olarak değerlendiriyorum. Onun yazısı da yakında gelecek.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...
 








ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

7 yorum

  1. güle güle kullanın. Tohum fikrine bayıldım bende mi alsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ederim, daha uygun ve az masraflı farklı farklı çiçeklere sahip oluyorsunuz :)

      Sil
  2. kaş usturası ilgiiiinç :)

    YanıtlaSil
  3. kaş usturası ilgiiiinç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usturayı yüze kullanacak olmam daha ilginç :))

      Sil
  4. Ustura ismi ürkütücü: ) tohumlar ve kitaplar muhteşem,para biriktirmek süper: )))
    Deep in tavşanlardan geldim buraya,çekilişim bitmeden bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz ürkütücü ama güzel bir ürün ve şuan icin memnunum :) teşekkür ederim,hoşgeldiniz bloguma 🤗😍

      Sil