Tema Değişikliği Ve 6 Nisan Anısı

by - 15:40:00



Herkese kucak dolusu merhabalar.
Enejimden anlaşıldığı gibi çok mutluyum.
Gerek kendi bilgilerim gerek dışarıdan aldığım bilgiler ile temamı değiştirdim. Milana Tema çok hoşuma gidiyordu, yüklemesine yüklüyordum ama düzenlemesi çok sıkıntıydı. Hala yapamadığım ve gözüme hoş gelmeyen yerleri var. Çok fazla anladığım bir konu değil. O kadar uğraştım iyi bir şey çıksın ortaya diye ama mal bu yani yapacak bir şey yok. Neyse gözüme böyle daha hoş geldi yeni temam.
 Fazla yazamıyorum artık farkındayım ama İnternetsiz bir Tekirdağ maceram mevcut. Yeniçiftlik'te internet cafe vardı kapatmışlar, yoksa gidip oradan yazardım. Telefondan yazdığım için çok fazla yazıyorum gibi gelmiyor bana. Sinirlerim fırladı buralarda.

 İkinci neden ise Hayri ile buluştuk 😂 Perşembe buluştuk, Cuma ayrıldık. Yazma nedeni ise Çarşamba günü paylaştığım yazım olduğunu biliyorum. Çünkü yazıyı yayınladıktan 11 dakika sonra mesaj attı. ''Yarın gelsene'' dedi. Ben durur muyum ? Salaksın Elif. Gittim. Sorunlarımızı konuştuk, hallettik ve barıştık çok güzeldi her şey. Cuma günü geldi vay efendim neymiş arkadaşlarına hakaret ediyor muşum. Ederim. Sen kim köpeksin de Facebook'da varoş varoş, şeytan sıçmış suratlı maymun kadınlarla fotoğraf atıp '' Güzelle, güzelleşiyorum'' yazıyorsun. Benimle çekildiklerini değil yoldaşım dediklerini koyuyorsun. Sonra yok efendim hakaret ettin yeter. Ederim. Böyle olursa ederim. Allah var güzel bir kadınım. Üstüne sosyal medyasına çok karışıyorum diye ayrılmadan önce engelledi beni her yerden. O zaman benim de bu fotoğrafı paylaşıp '' Çirkinle çirkinleşemiyorum, her zaman güzelim'' yazmam gerek. İçimde kaldı söyleyecek o kadar şeyim vardı ki ona. Sövemedim içime oturdu valla. Sadece sevgimi helal etmiyorum diyebildim.

 Sonra açtım oradan bir Koray Avcı - Gittin Gideli öküz gibi ağladım. Nefretimi ve kinimi böyle atıyorum ne yapayım.
Neyse anlayacağınız artık Hayri yok. Biri gelip bana Hayri derse yolarım ve söverim. 
Sulukule kültüründe büyümüş bir kadınım valla yaparım.
Sizlere bugün iki güzel parça ile veda edeceğim.
Yakın zamanda tekrar yazacağım. O zamana kadar kendinize iyi bakın ve sizi üzenlere tekmeyi yapıştırın.
Hoşçakalın.

1. Nil Özalp - Bir Gün Darılıp Bir Gün Barışma ( Suat Ateşdağlı Remix)


2. Koray Avcı - Gittin Gideli

 

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

7 yorum

  1. Keşke gitmeseydin be canım😐 Neyse bak iyi oldu Bundan sonra kanmazsın.Teman da çok cici❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke... Ama olsun yeni bir tecrube oldu bana 😊 Çok teşekkür ederim 💚

      Sil
  2. Temanız çok güzel olmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Temanız güzel ve hoş :D İyi seçim olmuş

    YanıtlaSil
  4. Tem değişme olayı çok uğraştırıcı bir süreç.Bence temanız gayet iyi.Sade bir tema.

    YanıtlaSil