Binnaz.com Fal Yorumcusu Oldum!

by - 15:26:00

Herkese merhabalar. Uzun zamandır yazamadım ve buralara bakamadım. Bırakın blog yazmayı, sizlerin yazılarınızı bile okuyamadım. 1 hafta içinde bu açığı kapatmayı planlıyorum. Haftaya tatilim başladığı için uzun bir süre yine buralarda olamayacağım. Neyse artık konumuza dönelim yoksa uzatır konudan konuya atlamaya devam ederim.

Fallara ilgim çok ufak yaşlardan beri var biliyorsunuz artık söylememe gerek yok. Kahve falı, İskambil falı derken Tarot falarına kadar geldim. Son zamanlar da hayatımı fallara göre yönetmeye başladım diyebilirim. Ondan dolayı İnstagramda sürekli ''Yüce Tarot Kartları'' diyorum. 
Binnaz Abla fal sitesine girip, parayı basıp basıp fal baktıran biriyim. Düzenli olarak fal baktırdığım 2-3 kişi falan var.  Geçen ay fal baktırdıktan sonra ''Yorumcu Ol'' bölümünü gördüm ve şansımı denemek istedim. Hiç beklemediğim bir şekilde 5-7 Dakika sonra Binnaz Abla site görevlilerinden mail aldım. Mailde yorumcu kriterlerine uyduğum ve yorumcu adayı olmam için gönderdikleri deneme falını yorumlamamı istediler. O gece ciddi olarak uyuyamadım diyebilirim, çok heyecanlandım. Sabah uyanır uyanmaz hemen gönderdikleri deneme falını yorumlayıp gönderdim. Tabi başvuru gibi hemen cevap gelecek sanıyorum... Öyle olmadı. 21 gün sonra cevap geldi. 
''Yorumcu Profili Oluşturma'' konulu bir mail aldım Binnaz Abla'dan. O heyecan ile maili nasıl açtım nasıl okudum bilmiyorum. ''Binnaz ailesine hoşgeldin'' yazıyordu. Şaka gibi!
Bu zamana kadar para için asla fal bakmadım. Arkadaş ortamında eğlencesine bu fal bu kadar gibi şakalar oldu bilenler biliyor. Ben falı kullanarak para kazanma niyetinde değilim, fal bakarak insanların hayatlarına dokunmak niyetindeyim. Yanlışları doğruya çevirmek, doğrularına  destek olmak amacım.

Ben bu haberi duyurduktan sonra ''Fal bakmak günah'' diye çok tepki aldım. Senin dinince günah olan, bence günah değil. Sizler önce saygılı olmayı öğrenmelisiniz. Rahatsız olan zaten takip etmez, ben kimseyi zorla tutmuyorum. Hepimizin inandığı ve taptığı şeyler değişiklik gösterebilir. Ben sadece saygı bekliyorum. 





ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

14 yorum

  1. İlginç ve çok güzel bir deneyim çok sevindim adına hayırlı olsun <3

    YanıtlaSil
  2. Bana da çok ilginç geldi farklı bişey ayrıca tahminlerde bulunmak fikir yürütmek zor iş olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fal bakmaya başladığım zamanlar çok zorlanmıştım ama 13 yaşından beri bakıyorum. Artık zorlanmıyorum ve severek yaptığım bir iş haline geldi:)

      Sil
  3. Bende şifacılık yeteneği var fakat bu faldan farklı bir olay :) Bize de bakarsın artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifacılık yeteneği gerçekten çok özel bir yetenek :) Bende olmasını isterdim ama o yok malesef :) Elbette bakarım, hatta en kısa zamanda bakalım :)

      Sil
  4. ha haaaa oleeey çokooş :)

    YanıtlaSil
  5. ha haaaa oleeey çokooş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah çok eğlenceli bir iş gerçekten :) severek yapınca daha güzel ve eğlenceli oluyor :)

      Sil
  6. demek böyle oluyormuş senin adına sevindim bence harika bir haber :) sevincin ve heyecanın buradan hissediliyor.
    Ben de zamanında binnaz ablaya az uğramadım :D dedikleri hiç bir şey çıkmamasına rağmen bazen çaresizlikte insan ne yapacağını bilemiyor işte :)) bu durumlarda birilerinden güzel bir şeyler duymaya ihtiyacımız oluyor.
    Kaça bakıyosun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten hala heyecanlıyım ve sevincim çok büyük :) Bir süre benimde baktırdığım fallar çıkmamıştı hiç ilk başlarda ama son 1 senedir sadece belirli kişilere baktırmaya başladıkça çıkmaya başladı ve ben de şansımı denemek istedim açıkcası :) Ben daha yeni olduğum için 50 Puana bakıyorum yani 5 TL :))

      Sil
    2. Aaa o kadar ucuza da bakılıyor muymuş hiç denk gelmemiştim :)) kısa sürede 15 lere 22 lere çıkman dileğiyle :D

      Sil
    3. İlk kayıt olunca o kadar ucuz oluyor evet ama zamanla inşallah dediğin gibi olur. Beklerim gel fal bakayım :D

      Sil
  7. Merhaba, adım Lori Dante, güvenilir kredi şirketi oldukları için kredi başvurunuz için Bay Dierk Conrad'la iletişime geçmek için mali yardıma (kredilendirme) ihtiyacınız olan herkesi tavsiye etmek için buradayım.

    * 3% faizli kredi oranı sunuyorlar.
    * Nakitsiz girişimci için sigorta.
    * Para için garanti.

    Intel Finance Firması, iyi kredi puanı ile, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar. Ailem için yeni bir ev almak için $130,000 doların üzerinde krediye ihtiyacım vardı, Bay Dierk Conrad'ın borç için çalıştığı şirketle temasa geçtim ve stres içermeyen bir kredi olduğu için kredimi başarılı bir şekilde alıyorum.

    Bay Dierk Conrad ile kredi için lütfen iletişime geçin! E-posta: (intelfinancefirm@gmail.com)

    Teşekkürler
    Lori Dante.

    YanıtlaSil