Elif Tobur Blog İçerik Değişikliği

by - 13:14:00

Herkese merhabalar!
Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Evde tez yazan bir ablam olduğu için bilgisayar başına geçip yeni yazılar yazma fırsatım olmadı. Dün sabah tezini tamamlayıp sundu ve bilgisayarıma en sonunda kavuştum. Açığımı kapatmak için tamamen geri dönmüş bulunmaktayım, yeni bir Elif Tobur olarak. Yeni Elif Tobur'dan kastım hayatıma dair çok şey değişirdim, bununla beraber blog içeriğimi değiştirme kararı aldım. 
Yeni Elif Tobur Blog genel olarak Parapsikoloji üzerine olacak. Parapsikolojinin alt dalları, kendime ait psişik güçlerim ve yaşadığım paranormal olayları kaleme alacağım. Bu konulara ek olarak kendini kanıtlamış psişik insanlar, Meditasyon ve Falları eklemeyi düşünüyorum. 


Eski yazılarımı silmeyeceğim ondan dolayı bu yazıyı yazma kararı aldım. Öncesi ve sonrası... Önemli olan sonlardır biliyorsunuz. Ne yapmaktan mutlu oluyorsam ona yönelmek istedim.
Aramızda bazı arkadaşlar yok ben inanmıyorum, saçmalık bunlar diyebilir. Diğer yazılarımda olduğu gibi... Saygı duyarım, o senin düşüncendir.
Bundan sonra izleyeceğim yol bu yoldur. Yanımda olacak ve destek olacak çok kişi var biliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR

3 yorum

  1. Tez yazmak ve sunmak... Ne zordu ya birkaç hafta öncesinde kendimi hatırladım. İnşallah kolaylıkla geçmiştir ablan tezinden.
    Yolun açık olsun yeni içeriğinle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor. Onunla birlikte tüm ev strest altına girdik ama neyse ki güzel geçmiş. Verdi ve hepimiz kurtulduk diyebilirim. Çok teşekkür ederim 😊😊

      Sil
  2. Çoook heyecanlıyım yeni yazıların için. Bu tarz konular ilgimi oldukça çekiyor. Ve insanların da ilgisini çekeceğini düşünüyorum. Özellikle bilgi edinmek amacıyla baya işimize yarayacaktır bu tarz içerikler. Çoğu kişinin pek bilgisi yok çünkü.

    YanıtlaSil